Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, da forsvant pianoet gitt. Det var noen fine år vi hadde sammen, så ble det ustemt, og så endte det opp med å kun brukes av en av tremenningene mine for å vekke meg.

Alle klager på McDonalds, men joikaboller er ok?

Joika er jo fantastisk. Med rognebærgele og det hele. mMmm!

Lenke til kommentar

1 venn liker.... :hm:

Hmm, da forsvant pianoet gitt. Det var noen fine år vi hadde sammen, så ble det ustemt, og så endte det opp med å kun brukes av en av tremenningene mine for å vekke meg.

Alle klager på McDonalds, men joikaboller er ok?

Joika er jo fantastisk. Med rognebærgele og det hele. mMmm!

hvis du skal spise noe som smaker mer salt enn joikakaker må du spise ren salt.

Lenke til kommentar

Det med saltet er jo sant da. Har for øvrig kutta ned drastisk på salt og mat som inneholder salt, i sommer, og merker det mye tydeligere enn før. Trenger ikke engang halvparten av mengden jeg brukte før for å få like mye smak.

Lenke til kommentar

Det med saltet er jo sant da. Har for øvrig kutta ned drastisk på salt og mat som inneholder salt, i sommer, og merker det mye tydeligere enn før. Trenger ikke engang halvparten av mengden jeg brukte før for å få like mye smak.

samme har jeg gjort med te og sukker/suketter. te med sukker eller suketter smaker altfor søtt nå, og jeg setter mer pris på tesmaken :D

Lenke til kommentar

Da er jeg veldig spent på hva riktig te er. Har prøvd alle forskjellige typer te. Til og med på overprisa kafeer. Og jeg har drukket te med engelskmenn.

Vann, vann, vann, vann med melk i.

Jeg vet ikke hva riktig te er, jeg drikker ganske lite te, så har ikke peiling på merker. Men får av og til servert te av venner og folk som har litt peiling, da uten sukker og slikt, og det har alltid smakt veldig godt.

Herregud så pen du er.

Så søt du er :D Takk!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...