L4r5 Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Ikke klag med mindre du kan gjøre det bedre selv. Jeg er ikke helt sikker på at jeg ikke kunne gjort det. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Skulle gjerne sett deg som statsminister. I say, go for it. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Se for deg at plutselig begynte alle og kjefte på deg og mase om at du måtte slutte på jobben midt i fellesferien, går an og vise litt sympati her og. Tenk, han kunne fått kost seg på ferien i fred og ro han, om han hadde gjort jobben sin. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Men enig i at det er noe off med jensen ettersom han er steinerkid, stoler ikke på steinerkids ass. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Skulle gjerne sett deg som statsminister. I say, go for it. Jeg skulle gjerne gjort det om jeg fikk muligheten, men mengden med rumpesvette som må slikkes avskrekker meg litt. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Trodde han gjorde en så god jobb etter 22 juli at han egentlig bare kunne ta det chill nå. Hva er det du røyker på? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 (endret) Se for deg at plutselig begynte alle og kjefte på deg og mase om at du måtte slutte på jobben midt i fellesferien, går an og vise litt sympati her og. Tenk, han kunne fått kost seg på ferien i fred og ro han, om han hadde gjort jobben sin. Blir som om du hadde glemt og kaste kaffefilteret med gammel kaffe i også får du telefon midt i ferien om at du har sparken fordi deg begynte og mugle. Edit: – Jeg har tatt ansvaret for det som jeg mener er en veldig viktig oppgave og som er en grunnleggende del av mitt ansvar, nemlig både at vi får fakta på bordet, at vi lærer av de faktaene, at de er åpne, ærlige og i mange sammenhenger ubehagelige og at vi handler. Både handler på grunnlag av rapporten, men også handler på grunnlag av det vi så før rapporten. Derfor er en del beredskapstiltak allerede iverksatt. Jeg mener at den beste måten jeg kan ivareta mitt ansvar på, er å gjøre den jobben, sier Stoltenberg. Swag Endret 14. august 2012 av Primer4 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Blir som om du hadde glemt og kaste kaffefilteret med gammel kaffe i også får du telefon midt i ferien om at du har sparken fordi deg begynte og mugle. Nei, det blir som om du er statsleder i et land som har opplevd et terrorangrep og det slippes en rapport som viser at det meste av sikkerhetsapparatet har svikta totalt både i forkant og under angrepet. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Men enig i at det er noe off med jensen ettersom han er steinerkid, stoler ikke på steinerkids ass. Enig, vi er skumle folk. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Blir som om du hadde glemt og kaste kaffefilteret med gammel kaffe i også får du telefon midt i ferien om at du har sparken fordi deg begynte og mugle. Nei, det blir som om du er statsleder i et land som har opplevd et terrorangrep og det slippes en rapport som viser at det meste av sikkerhetsapparatet har svikta totalt både i forkant og under angrepet. Kom igjen!, same, same but different. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Men enig i at det er noe off med jensen ettersom han er steinerkid, stoler ikke på steinerkids ass. Enig, vi er skumle folk. Jeg har hørt de er med i Illuminati og NWO. De, sammen med jødene, styrer hele verden bak vår rygg og skjuler sin hemmelige agenda ved hjelp av false flag-operasjoner. same, same but different. Det er noe totalt annet og det vet du. Dette er en situasjon uten sidestykke i norsk historie. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Jeg har hørt de er med i Illuminati og NWO. De, sammen med jødene, styrer hele verden bak vår rygg og skjuler sin hemmelige agenda ved hjelp av false flag-operasjoner. Shh, det er ikke meninga folk skal vite dette. Nå må jeg kontaktene en av mine superviktige bekjentskaper i Steiner-nettverket som kan sørge for at du forsvinner på en helt umistenkelig måte... Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Jeg har hørt de er med i Illuminati og NWO. De, sammen med jødene, styrer hele verden bak vår rygg og skjuler sin hemmelige agenda ved hjelp av false flag-operasjoner. Shh, det er ikke meninga folk skal vite dette. Nå må jeg kontaktene en av mine superviktige bekjentskaper i Steiner-nettverket som kan sørge for at du forsvinner på en helt umistenkelig måte... Forum-misbruker Hvordan har du gjort dettte? Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 En moderator eller admin har endret det. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Moderatorer og administratorer har tilgang til å endre brukertitler hos andre (merkelig nok ikke på seg selv). Dette gjøres aldri på personer som ber om det, men det hender at enkeltpersoner får customtittel om en moderator/administrator mener de har gjort seg fortjent til det. Litt usikker på hva jeg hadde satt på deg om du skulle fått en. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Og hva forummoderatorene mener om meg, får dere lure på selv. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Vær så snill å ikke endre på min brukertittel. Det ville vært skikkelig synd. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Vær så snill å ikke endre på min brukertittel. Det ville vært skikkelig synd. Det er helt i orden. Skal lage et notat på intraforumet om at den ikke må røres. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Omvendt psykologi har vi aldri hørt om før, Tsjuden. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Ikke min heller. Nei, JEG NEKTER! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg