Heddy Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 (endret) Er det ikke en myte at gullfisker har dårlig hukommelse? Jeg er aldri sikker på slikt lenger. :/ Jaja, men begrepet består Jeg må si jeg kan svært lite om gullfisk egentlig. Endret 13. august 2012 av HedvigR Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Hehe, blokkere/kutte, samme resultat. Nei, foretrekker helst at vi ikke fyller ungene våre full av speed. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Noen trenger faktisk litt makka og noen er feilmedisinert. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 2/2, quizmaster Eplefe. Trenger ikke pubquiz jeg, når fordommene mine scorer for fullt her på hjemmefronten. You know how it is. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Ingen fra DNFK som er I Oslo område? Kjeder vettet av meg her uten internett. De fleste er vel i Oslo-området. Men mange er nok redde for å møte folk. Er det ikke en myte at gullfisker har dårlig hukommelse? Jeg er aldri sikker på slikt lenger. :/ Gullfisker har god hukommelse. Punktum. Nå er du sikker i all fremtid. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Takk. Var det jeg trodde ja. Da gjenstår det bare å teste om jeg kan kjøre fra Oslo til Trondhjem og samtidig drikke en sixpack pils på veien uten å noen sinne gå over promillegrensa. Jeg har nå hørt det er mulig fra både en fysiker på Big Bang (det TV-programmet på NRK med Dagfinn Lyngbø og Anne-Kat. Hærland) og av kjørelæreren min på Steinkjer. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 (endret) Er du litt tung skal det gå fint. http://www.promillekalkulator.no/ Må bare vente en time mellom dem. Endret 13. august 2012 av Primer4 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Du imponerer stadig. Øl smaker forøvrig ikke gjær. Hvilken du sikta du til? Du meg eller du Slimda? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Må bare vente en time mellom dem. Det blir en lang tur. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Lycanthrope er du her? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Du imponerer stadig. Øl smaker forøvrig ikke gjær. Hvilken du sikta du til? Du meg eller du Slimda? Slimda. Lycanthrope er du her? Ja. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Tid og lyst til å assistere config av tightvc server på raspbian om en liten time? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Jada, null pes (mulig tid må justeres som følge av middag etc, men det klarer vi å finne ut av) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Jada, null pes (mulig tid må justeres som følge av middag etc, men det klarer vi å finne ut av) Tid må justeres etter oppmerksomhetshungrig og sleepdeprived Eplefe som ikke har snakket med deg på en måned ellernoe. Ikke sant? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Er du litt tung skal det gå fint. http://www.promillekalkulator.no/ Må bare vente en time mellom dem. Ja, var det jeg mente jeg også. Heldigvis er jeg litt tung. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 (endret) Tid må justeres etter oppmerksomhetshungrig og sleepdeprived Eplefe som ikke har snakket med deg på en måned ellernoe. Ikke sant? Selvfølgelig. Førsteprioritet der. Kakeshoma: Hva skal du med VNC på en raspi? ssh holder ikke? Endret 13. august 2012 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Kakeshoma: Hva skal du med VNC på en raspi? ssh holder ikke? Eplefe har prioritet over Linux? Heh. Greit med vnc for å styre med torrents osv remote. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Hahaha, nei, gutt, til det har man: 1: ssh + screen/tmux og rtorrent ( KJÆRLEIK ) 2: web interfaces (á rtorrent, transmission) Husk at raspi har begrenset med mulighet til grafikk og grafikkakselerasjon, så jeg tipper VNC går dårlig. Har du lest noen positive rapporter om det? ssh + rtorrent tror jeg uansett er veien å gå. Det er forøvrig en FANTASTISK klient. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 (endret) Eplefe har prioritet over Linux? Heh. Eplefe har førsteprioritet. Punktum. Endret 13. august 2012 av Eplefe Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Skal sjekke ut. Støtter SOCKS 5? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg