Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forstår ikke overvekt, behandler selv kroppen som jeg behandler bilene mine, (dvs. kunne vært snillere men pisser ikke i bensintanken heller.)

Bortsett fra bevisstheten er man jo ikke mye mer enn en maskin uansett.

Oh lord. Jeg fant akkurat en nettside der de lover å kurere meg for bipolaritet ved hjelp av healing. Psykiatri og medisiner er bare en stor bløff lxm.

Vil si placebo ofte virker minst like bra som psykiatri og medisiner.

Lenke til kommentar

Oh lord. Jeg fant akkurat en nettside der de lover å kurere meg for bipolaritet ved hjelp av healing. Psykiatri og medisiner er bare en stor bløff lxm.

La meg tippe. De hadde også "intervju" med personer som hadde prøvd dette, der alle problemene forsvant?

Lenke til kommentar

Healing fungerer! Jeg hadde vondt i hodet en dag, og så tok jeg og varmet opp hendene mine og la på pannen, og så la jeg meg til å sove. Dagen etterpå var hodepinen borte!

Lenke til kommentar

Oh lord. Jeg fant akkurat en nettside der de lover å kurere meg for bipolaritet ved hjelp av healing. Psykiatri og medisinerer bare en stor bløff lxm.

Har lest mye om dette, medisinene som brukes er delvis eller helvis lobotomi, altså de ødelegger pannelappen til en viss grad. Det hjelper mot bipolaritet, diverse personlighetssykdomer, og depresjoner. - Men til hvilken pris?

Lenke til kommentar

Oh lord. Jeg fant akkurat en nettside der de lover å kurere meg for bipolaritet ved hjelp av healing. Psykiatri og medisinerer bare en stor bløff lxm.

Har lest mye om dette, medisinene som brukes er delvis eller helvis lobotomi, altså de ødelegger pannelappen til en viss grad. Det hjelper mot bipolaritet, diverse personlighetssykdomer, og depresjoner. - Men til hvilken pris?

Skumleste litt om det som er mest populært (lithium) og fant ikke noe om ødelegging av pannelappen.

http://en.wikipedia.org/wiki/Lithium_pharmacology#Overdose

http://bipolar.about.com/cs/sfx/a/sfx_lithium.htm

http://www.nettpsykiateren.no/article.asp?artID=19

Lenke til kommentar

Skumleste litt om det som er mest populært (lithium) og fant ikke noe om ødelegging av pannelappen.

Les om Chlorpromazine, CPZ eller Thorazine.

it also has a high affinity for D1 receptors. Blocking these receptors causes diminished neurotransmitter binding in the forebrain

Her er forresten grunnen til at du ikke finner noe om dette rundt lithium.

Lithium has been established for more than 50 years as one of the most effective treatments for bipolar mood disorder. However, scientists have never been entirely sure exactly how it operates in the human brain.
Endret av Notelitten
Lenke til kommentar

Det ødelegger ingenting, bare blokkerer bindinger som skjer i den delen av hjernen. Personlig er jeg umedisinert etter mye terapi og behandling, men å drive skremselspropaganda mot medisinene som praktisk talt reddet meg og mange andre når du så åpenbart ikke en gang kan litt om medisin og biologisk kjemi blir for dumt.

Les om Chlorpromazine, CPZ eller Thorazine.

it also has a high affinity for D1 receptors. Blocking these receptors causes diminished neurotransmitter binding in the forebrain

Lenke til kommentar

Det ødelegger ingenting, bare blokkerer bindinger som skjer i den delen av hjernen.

Lobotomy: It consists of cutting the connections to and from the prefrontal cortex.

Det er ikke skremselspropaganda. Og om dette hjelper for mennesker, skal ikke jeg stoppe dem fra å bruke medisinene.

Lenke til kommentar

Det ødelegger ingenting, bare blokkerer bindinger som skjer i den delen av hjernen.

Lobotomy: It consists of cutting the connections to and from the prefrontal cortex.

Det er ikke skremselspropaganda. Og om dette hjelper for mennesker, skal ikke jeg stoppe dem fra å bruke medisinene.

Du forstår ikke forskjellen på å fysisk kutte forbindelsen med resten av hjernen og det å blokkere reseptorer? Antar du er typen som føler at ritalin er "uheldig" for folk med ADD/ADHD når de egentlig bare trenger å få uttrykke seg litt. >_>
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...