Datasmurf Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Klart vi har savnet deg, Lycan. Vel, Eplefe i alle fall. Har til gode å smake noe øl som smaket utpreget gjær jeg også. Hjemmebrent derimot ... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Har du skiftet tilbake nå, sulfern? MISSED ME? Jeg måtte jo skifte nick tilbake til Bundy, slik at folk kaller meg Sulfuric, enkelt. AMMAGAWD HY , Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 minnes det var noe med om de ble stående eller lå også, hmm... Da husker du bedre enn meg, i hvert fall. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Fint med første dag på universitetet, altså. Enda finere å bryte fri fra faddergruppen og gå til jobb for å få kaffe. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Ha-ha, nå er sommeren kommet til trønderland og jeg sitter her omgitt av Snapple- og vannflasker. Sløv og varm dag, blir digg å sløve i sola når jeg kommer hjem. Also, litt skamløs promotering, om noen er interessert i å vinne billetter til Turbonegros konsert i Trondhjem på lørdag, samt møte med bandet ... Linky Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Fint med første dag på universitetet, altså. Enda finere å bryte fri fra faddergruppen og gå til jobb for å få kaffe. Kaffe! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Kaffe. Debatterer med meg selv for å finne ut om jeg skal på pubquizen i kveld eller ikke. På den ene siden så burde jeg fordi sosiale relasjoner og -kompetanse er ytterst viktig i følge noen. På den andre siden, kjipt øl, kjip vin, dyrt og fulle folk. Personlig synes jeg ikke at å være dritings er en god fremvisning av sosial kompetanse, men det virket som at fadderene var litt uenige. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Men det frister så lite. :< Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Om ikke annet kan du jo overbevise som quiz-queen. Kjipt & dyrt øl må du nok dessverre oppleve en del av. (Samfundet er ganske well stocked, da, hvertfall Daglighallen) Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Eplefe: Hva skal du studere? :--) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Nordisk språk og litteratur. På absolutt-ikke-arrogante institutt for lingvistiske, litterære og estetiske fag. I bergen, da, så ølen på samfundet har lite å si. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 (endret) Denne meningen om at "å være dritings på byen" er det ultimate av sosiale tilstelninger er jeg fundamentalt imot. Men desverre er ingen andre det. Er jeg mot normalt med noen jobbfolk på vorspiel, har vi det kjempekoselig hjemme hos dem, helt til folk begynner å STRESSE med å dra ut "på byen" når det er 2 timer igjen til utestedene stenger. Stå 10 minutter i kø, betale 100kr for å komme inn på en overfylt, støyende drittplass med fulle ekle paradise hotel-glættiser og bråkete tyrkere. Rope og skrike til hverandre for å høre noe hva de sier. Og fortelle uka på jobb etter hvor "sinnsssyyyyyyyyykt drita han var og han gjorde"..æsj. Endret 13. august 2012 av Bytex 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 People try to put us d-down!!!! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Hva er tjue cm langt, steinhardt og full av sperm? Sokken under senga mi 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 ikke et dødt barnefoster altså. Kjedelig, Daskemannen. Men desverre er ingen andre det Krrrremt! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Jeg har blitt så sinnsykt hekta på Biggest Loser. Litt flaut. Men artig. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Føler du deg overvektig? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Neppe, "normale" folk digger å se på slikt akkurat som at vi liker å se videoer av togkræsj og vil ha mest mulig ekle bilder fra Utøya-ofre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg