Gjest Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Gogos var the shieet da jeg var ung. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Klinkekuler og pogs var jo f.eks. kombinert gambling og ferdighets-spill, og det gikk i sykluser hva som var populært, og vi var jo ute, og kjedet oss mesteparten av tiden. Ok så hadde vi litt spill, rayman, FFVII, mortal combat 2, osv. men de var kjedeligere enn de instant-win-dopaminbombene kidsa sitter og spiller nå. Edit: Og de som er med kompiser foran CoD-gaming de blir små narkiser i 14årsalderen. Da FF VII kom ut var du fem år, så... ;D Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 (endret) Hehe, måtte søke på både mogs og pugs før jeg kom på hva de het Edit: Da FF VII kom ut var du fem år, så... ;D Launch-daten på spill var vi helt uvitende om, siden vi heller ikke hadde råd til og kjøpe nye spill gikk det heller i hva kompisene sine storebrødre hadde i hylla. Edit: hehe http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=6839316 Endret 13. august 2012 av Primer4 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Fin artikkel, Primer4! Ville forresten ofret en lillefinger for å kunne spille igjennom FF VII fra start til slutt uten å huske noe av det. Gleder meg til demensen tar meg! Lenke til kommentar
settings Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Ugh, fire dager igjen til skolestart. starter på torsdag?starter om en uke jeg, mandag den 20. Lenke til kommentar
settings Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Edit: hehe http://www.vg.no/nyh...p?artid=6839316 der har du VG igjen, en hel artikkel uten bilde av emnet. Gogos var the shieet da jeg var ung. Jeg var kongen, men nå husker jeg ikke hvordan vi spilte. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Det har seg slik at jeg flytter til Oslo i dag, og skal bo der i to år. Så hvis noen vil møtes så ta kontakt. Kommer ikke til å ha internett på leiligheten de første dagene, så da blir det fryktelig lite å finne på merker jeg...... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Kjenner jeg savner skolestarten, om ikke annet, så for fadderuka, og det å gå på byen 4 ganger i uka. Og selvfølgelig fordi da var jeg jo sosial, men når utdanninga er over og alle flytter til sitt (brorparten til Oslo), så er det ikke alltid like lett å holde kontakten annet enn noen meldinger på Facebook og Twitter. Oh well, lapskausrester eller grandiosa til frokost? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Kjenner jeg gleder meg til skolestart, en uke igjen Lenke til kommentar
Romis Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Kjenner jeg savner skolestarten, om ikke annet, så for fadderuka, og det å gå på byen 4 ganger i uka. Og selvfølgelig fordi da var jeg jo sosial, men når utdanninga er over og alle flytter til sitt (brorparten til Oslo), så er det ikke alltid like lett å holde kontakten annet enn noen meldinger på Facebook og Twitter. Oh well, lapskausrester eller grandiosa til frokost? Glad jeg ikke skal gå skolen mer, for å si det slik. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Det eneste jeg er glad over, er å slippe å ha eksamen og å kun ha studielånet å leve på. Nå som jeg NAVer, har jeg dobbelt så mye, men fortsatt ikke råd til å bo i Trondhjem, Stavanger eller Bergen. Vel, ikke så lenge jeg vil bo alene i en leilighet med litt plass i alle fall. Men jeg savner den nesten kroniske fylla altså. Og å alltid ha venner / naboer over for gaming, film og maratonspising av krokanis og pannekaker. Og å sitte oppe hele natta for å røyke og drikke te. Det er et evig savn, blir ikke det samme å gjøre det alene. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Er som å høre fjortenåringer snakke om at øl smaker piss. Øl maker piss 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Er som å høre fjortenåringer snakke om at øl smaker piss. Øl maker piss teknisk sett smaker det gjær. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Du imponerer stadig. Øl smaker forøvrig ikke gjær. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Jeg var kongen, men nå husker jeg ikke hvordan vi spilte. Gode minner, man spilte vel på samme måte som man gjør med klinkekuler, knipse figuren slik at den treffer en annen. Lenke til kommentar
settings Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Du imponerer stadig. Øl smaker forøvrig ikke gjær. så hva smaker øl? Jeg var kongen, men nå husker jeg ikke hvordan vi spilte. Gode minner, man spilte vel på samme måte som man gjør med klinkekuler, knipse figuren slik at den treffer en annen. minnes det var noe med om de ble stående eller lå også, hmm... Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Kommer helt an på ølet, men det er ingen (meg bekjent, hvertfall) som smaker gjær. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 I'm going insane, And i'm taking you with me. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 (endret) Har du skiftet tilbake nå, sulfern? MISSED ME? Endret 13. august 2012 av Lycantrophe Lenke til kommentar
settings Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 http://gogoscrazybonescollector.com/Information/about-go-gos-crazy-bones/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg