Lami Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Epilator bruker jeg stadig vekk, LOL. Ingen problem det, bare sprøyte i seg litt antibiotika og gomle 8 paraceter så går det fint. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 (endret) Fikk den klassiske barberhøvelen min i går. Testa den akkurat for første gang. Jeg mener det, jeg har aldri hatt en så tett barbering i mitt liv. Babyrumpe er en underdrivelse. Gillette go fuck yourself. Aldri tilbake til den møkka. Har lyst på en sånn en. Jeg har ikke noen ordentlig skjeggvekst, funker den fortsatt bedre enn Gillette da? - altså, kommer jeg til å merke forskjell? Fikk den klassiske barberhøvelen min i går. Testa den akkurat for første gang. Jeg mener det, jeg har aldri hatt en så tett barbering i mitt liv. Babyrumpe er en underdrivelse. Gillette go fuck yourself. Aldri tilbake til den møkka. Hva med å ikke barbere seg, men heller trimme det? Du er mann, du har testosteron i kroppen din. Vær stolt av det, mann! Det handler om komfort, mann. Endret 12. august 2012 av Tsjuden Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Tho, ikke bruk den type høvel til intimbarbering, just saying. Hvorfor ikke? Merka ikke noen problemer. Lenke til kommentar
Rippler Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Det handler om komfort, mann. Daskemannen mente det var for oralsexen sin del, hvilket da er fullt forståelig. Komfort derimot er mest for pyser ^^, Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Enig. Jeg sover heller på gulvet enn i sengen min. Legger gjerne noen tegnestifter på gulvet, for å være ennå mer mandig. Jeg vedder på at jeg er 3 ganger så mye mann som dere er. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Knekkebrød med ost og agurk. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Knarkebrød med hærroin. Neida da så, får vi se hva denne uken bringer. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Ugh, fire dager igjen til skolestart. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Dåhjortstek med ris, peppersaus og smørstekt champignon <3 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Sjampinjong er æsj. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Tullprat. Dere aner ikke hva dere snakker om Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Smaken er ikke det værste, men konsistensen er ille. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Dere tar alle feil. Sopp, da spesielt champignon, er namnam! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Pff, sopp - spesielt kantareller, champignoner og røyksopp - ser ut, har konsistens og smaker som gamle skoleviskelær. Jeg er forøvrig tilbake fra et fyllekalas av dimensjoner. Slektstreff, fant noen random tyskere og inviterte de med, endte med at noen av tremenningene mine bada i sjøen klokka fem i morges, mens vi andre drakk øl og hørte på gitarklimpring som vi skrålte med til. Dette medførte at fyllesyken min gav seg omtrent åtte i kveld. Tror jeg gikk gjennom to flasker Braastad og en flaske japansk whisky, i tillegg til en god del øl, sprudlevann, vin, vodka, rom, likør og gudene vet hva. Har savna en slik fest. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Er som å høre fjortenåringer snakke om at øl smaker piss. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Smaken er ikke det værste, men konsistensen er ille. Smaken er også ille. Har du smakt sjampinjongsuppe? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Jeg ble 10 år igjen da Spice Girls opptrådte nå! Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Smaken er også ille. Har du smakt sjampinjongsuppe? Nei heldighvis ikke, men smaker ok på feks pizza. Er bare den smånasty konsistensen som hindrer meg i å bli særlig glad i det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg