Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Pause på jobb, da funker msn og nettet da Lenke til kommentar
Addan Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Hei Even! hehe nei, altså jobben er så kjedelig at nettby + msn holder ikke.. Hva jobber egentlig folk som her a ? Alle sier jo at det er så "kjedelig" og "lite å gjøre" på jobben... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Jobber på en engelskspråkelig barnehage,så mer og nok og gjøre jeg ja Er på pause nå sooofaaaa Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Hei Even! hehe nei, altså jobben er så kjedelig at nettby + msn holder ikke.. Hehe, ser den ja.. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Hei Even! hehe nei, altså jobben er så kjedelig at nettby + msn holder ikke.. Hva jobber egentlig folk som her a ? Alle sier jo at det er så "kjedelig" og "lite å gjøre" på jobben... Jobber som IKT-lærling på en VGS. Hadde gjort mer om det var noe å gjøre Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 15049 innlegg totalt på forumet. Woho. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 15049 innlegg totalt på forumet. Woho. Jeg har under ½ av det du har :--( Hihi, jeg har nettopp drukket vann fra en A3-papirkopp ^^ Lenke til kommentar
Licht Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 15049 innlegg totalt på forumet. Woho. Nerd. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 15049 innlegg totalt på forumet. Woho. Nerd. Misunnelig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Men Datasmurf, det er ikke ditt forum, du er ikke her alene... Fullstendig klar over det, men jeg snakker veldig mye med meg selv. Enten det er på nettet, alene på hybelen eller på skolen / utendørs. Og jeg er vant til å snakke om hva enn som faller meg inn, uansett om folk er lei av det eller finner det upassende. Det er en grunn til at jeg får ørtogførti meldinger om dagen fra jenta under meg som det står "hysj" i. Prater høylydt med meg selv, diskuterer og krangler, og jeg synger og skråler helt ubevisst når jeg selv tror jeg ikke lager en lyd. Det er en evne jeg har, som får meg til å føle meg mindre alene enn jeg er. Visstnok utviklet fra barndommen da jeg gikk veldig mye alene og unngikk andre barn fordi jeg visste det førte til mer mobbing. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) 15049 innlegg totalt på forumet. Woho. Nerd. Misunnelig. Ja. Overhodet ikke, men jeg kan i alle fall med rette kalle deg nerd når du har 10x mine poster. ........... Lolwtf. Endret 12. mars 2008 av Zealuu Lenke til kommentar
j-- Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Men Datasmurf, det er ikke ditt forum, du er ikke her alene... Fullstendig klar over det, men jeg snakker veldig mye med meg selv. *snip* Smart person: "Du får ikke kjøre rundt full på norske veier. Du deler veien med andre folk som kan bli skadet av hvordan du er i trafikken." Du: "Fullstendig klar over det, men jeg kjører veldig mye rundt mens jeg er beruset. Har alltid gjort det, fra jeg var liten av." Ser du hvor logikken din brister? Det gjør jeg. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Sitter paa skolen, herre saa de flipper om de ser jeg er at jeg er paa en norsk side. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Vi prater jo moonspeak. øæåØÆÅ. <- der har du dem, no need for unicode. Copypasta for lulz. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Jeg er en ØKS. Der fikk jeg brukt norsk bokstav. YES. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 meh, tur-gåing er.. ikke morsomt. *sliten og trøtt* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 clvn, skader jeg andre ved å si at jeg får stive brystvorter? Hmm, kanskje jeg gjør det. Folk liker visst ikke å bli informert om meg. Alle dere kjekkaser og hunks har lite til overs for deformerte, chubby smurfer med sære interesser. Er det ikke sånn det er? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Gidd å si at det har noe med utseende å gjøre, Smurfen, for det har ingenting med saken å gjøre. Det er mer det at du svært sjeldent snakker om det andre snakker om, du bryter inn og, ja, "snakker med deg selv". Skriftlig. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Uff. Jeg føler meg truffet av alt for mye. Og Eplefe: Det der om det blyantrollet med bipolare lidelser; Det er en forskjell på ham og Jason Wade. Blyanttrollet har betydd mer for deg enn Wade har for meg. =P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg