Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei Even! :) hehe nei, altså jobben er så kjedelig at nettby + msn holder ikke.. :)

Hva jobber egentlig folk som her a ? Alle sier jo at det er så "kjedelig" og "lite å gjøre" på jobben... :hmm:

Jobber som IKT-lærling på en VGS. Hadde gjort mer om det var noe å gjøre :p

Lenke til kommentar
Men Datasmurf, det er ikke ditt forum, du er ikke her alene...

Fullstendig klar over det, men jeg snakker veldig mye med meg selv.

Enten det er på nettet, alene på hybelen eller på skolen / utendørs.

Og jeg er vant til å snakke om hva enn som faller meg inn, uansett om folk er lei av det eller finner det upassende.

Det er en grunn til at jeg får ørtogførti meldinger om dagen fra jenta under meg som det står "hysj" i.

Prater høylydt med meg selv, diskuterer og krangler, og jeg synger og skråler helt ubevisst når jeg selv tror jeg ikke lager en lyd.

Det er en evne jeg har, som får meg til å føle meg mindre alene enn jeg er.

Visstnok utviklet fra barndommen da jeg gikk veldig mye alene og unngikk andre barn fordi jeg visste det førte til mer mobbing.

Lenke til kommentar
15049 innlegg totalt på forumet. Woho. :green:

Nerd.

Misunnelig.

Ja.

Overhodet ikke, men jeg kan i alle fall med rette kalle deg nerd når du har 10x mine poster.

...........

Lolwtf.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar
Men Datasmurf, det er ikke ditt forum, du er ikke her alene...

Fullstendig klar over det, men jeg snakker veldig mye med meg selv.

*snip*

Smart person: "Du får ikke kjøre rundt full på norske veier. Du deler veien med andre folk som kan bli skadet av hvordan du er i trafikken."

Du: "Fullstendig klar over det, men jeg kjører veldig mye rundt mens jeg er beruset. Har alltid gjort det, fra jeg var liten av."

Ser du hvor logikken din brister? Det gjør jeg.

Lenke til kommentar

clvn, skader jeg andre ved å si at jeg får stive brystvorter?

Hmm, kanskje jeg gjør det.

Folk liker visst ikke å bli informert om meg.

Alle dere kjekkaser og hunks har lite til overs for deformerte, chubby smurfer med sære interesser. Er det ikke sånn det er?

Lenke til kommentar

Uff. Jeg føler meg truffet av alt for mye.

Og Eplefe: Det der om det blyantrollet med bipolare lidelser; Det er en forskjell på ham og Jason Wade. Blyanttrollet har betydd mer for deg enn Wade har for meg. =P

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...