WheelMan Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 DC++ var helt konge på LAN, ja. Vært på TG før eller? DC++ er fortsatt kongen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Jeg har vært snill og latt kjæresten sove lenge nå. Da har jeg lov til å håpe litt at han er skikkelig fyllesyk, sant? Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Likte Dennis bedre der de var før. vet ikke om kebaben er noe annerledes men jeg likte den også bedre før :/ Samme her. Vet ikke hva som skjedde, jeg trodde det gikk så det suste på Dennis. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Ja, jeg veit det. Var DCC jeg mente. Kompisen min bruker fortsatt DCC på IRC til å laste ned anime. Oh. damn. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Hvorfor har jeg ikke prøvd vaniljekesam før? Så utrolig godt! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Tror du tenker på DC, ikke DCC. DCC var en irc-relatert protokoll for sending av filer direkte til en annen bruker. DC er direct connect, som jeg tror du tenker på Snakker om å bomme. Uff ja. Til og med jeg tar feil en gang i blant Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 FLYTTA FLYTTA FLYTTA FLYTTA FLYTTA FLYTTA FLYTTA FLYTTA FLYTTA FLYTTA Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Fikk den klassiske barberhøvelen min i går. Testa den akkurat for første gang. Jeg mener det, jeg har aldri hatt en så tett barbering i mitt liv. Babyrumpe er en underdrivelse. Gillette go fuck yourself. Aldri tilbake til den møkka. Lenke til kommentar
Rippler Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Fikk den klassiske barberhøvelen min i går. Testa den akkurat for første gang. Jeg mener det, jeg har aldri hatt en så tett barbering i mitt liv. Babyrumpe er en underdrivelse. Gillette go fuck yourself. Aldri tilbake til den møkka. Hva med å ikke barbere seg, men heller trimme det? Du er mann, du har testosteron i kroppen din. Vær stolt av det, mann! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Fikk den klassiske barberhøvelen min i går. Testa den akkurat for første gang. Jeg mener det, jeg har aldri hatt en så tett barbering i mitt liv. Babyrumpe er en underdrivelse. Gillette go fuck yourself. Aldri tilbake til den møkka. Hvor kjøpte du? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Hva med å ikke barbere seg, men heller trimme det? Du er mann, du har testosteron i kroppen din. Vær stolt av det, mann! Oralsex Hvor kjøpte du? Barbershop.noMühle R89 Grande Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Klassisk barbering er bare awsome. Aldri mer 5-6 bladers høvel. Tho, jeg er slack på det å faktisk barberer meg men men... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Tho, ikke bruk den type høvel til intimbarbering, just saying. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Speaking of, det var jo en her inne som hadde brukt epilator til å barbere nøttepåsan... Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Speaking of, det var jo en her inne som hadde brukt epilator til å barbere nøttepåsan... Au. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Det sa jeg også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg