Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen med peil på epostprogrammer her?

Jeg er ute etter et gratis epostprogram som krever passord før jeg får se meldingene i innboksen.

Har installert Thunderbird. Jeg har ikke lagra passordet så jeg må skrive det inn når jeg starter, men hele innboksen vises jo i bakgrunnen likevel. Jeg vil ha det slik at folk ikke kan se hverken hvem som har sendt meg epost eller hva som står i emnefeltet. Vil først at dette skal synes når jeg har tasta passord. Og helst ikke lagre noe lokalt.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Noen med peil på epostprogrammer her?

Jeg er ute etter et gratis epostprogram som krever passord før jeg får se meldingene i innboksen.

Har installert Thunderbird. Jeg har ikke lagra passordet så jeg må skrive det inn når jeg starter, men hele innboksen vises jo i bakgrunnen likevel. Jeg vil ha det slik at folk ikke kan se hverken hvem som har sendt meg epost eller hva som står i emnefeltet. Vil først at dette skal synes når jeg har tasta passord. Og helst ikke lagre noe lokalt.

Hotmail. :D

Lenke til kommentar
tror ikke du har satt deg inn i hvor store selvtillitproblemer dyr ofte får når de mister testiklene sine.

Edit:

Why not? The 207 year-old traditional form of altering used on family pets includes the permanent removal of the pet's testicles. Many caring pet owners hesitate or even to refuse to neuter their pets because of this. Neuticles eliminates 'neuter-hesitant' concerns - as a 'Neuticled' pet looks exactly the same after surgery. With Neuticles its like nothing ever changed!

Endret av Primer4
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...