settings Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 hvem bryr seg? det er ferie Har hatt fire (4) dager ferie i år, forutenom røde dager og helger. It's a hard knock life.. tja, vi har div enkeltdager, påske og vinterferie, 8 uker sommerfeie, høstferie og juleferie. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Jeg er egentlig ganske fornøyd med ordningen. Hindrer misbruk. Så senest i går at det ikke er på alle forum de har like gode rutiner og kultur som vi har her. Slutte å legge bilder av sine daskeeventyr over alt så kanskje de lar deg bli Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Så var det å forte seg på jobb, halvsove gjennom morgenmøtet og så bli sendt ut med filmkamera for å filme en kjedekollisjon i nabobygda. er det så tynt på nyhetsfronten at du må produsere nyheter? dra med deg en tysk kjerring, mase om fergenen mens ho sier dere har dårlig tid? hvor gjemte du bil og kjerring mens du gikk tilbake med kamera? Det er sommer, vett. I det minste skriver vi ikke om sex, som de fleste andre avisene. Så da gjør jeg det som må gjøres, selv om folk og biler blir skadet, og jeg blir ettersøkt av snuten. Sitter nå og prøver å redigere ned et 14 minutter langt intervju med en historiker som forteller om en "jakthytte" brukt av steinaldermennesker og noen tusen år senere, vikinger. Redaktøren vil ikke har mer enn maks syv og et halvt minutt på videoer, men det fyren prater om er så interessant at det godt kunne vart i 12 minutter. Må få tak i fotografen og høre hva han mener. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Er tyskere redde for Tamshavnbanen Datasmurf? Siden de bare bråstopper før den.. Lenke til kommentar
settings Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 zip har hørt den før, noe med for mye matriale, for bra, alt burde være med. hmm... Oja, forige gang du lagde video, men det er bra at du må kutte ned, ikke gjør som VG og melk ut. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Hvem er høyest i rank av en forumveileder og en moderator? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 moderator. en moderator har sensurmulighet og det har ikke veileder. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Forumveiledere har bare lov til å svelge, mens moderatorer kan både svelge og spytte. Det er heldigvis ikke så mange administratorer, så det er ikke ofte de må gjøre det. Over til litt seriøst. For noen år siden fantes det en nettside hvor du kunne lenke inn en Spotify-låt, så kunne du se hvor låta var sperra. Noen som husker den siden? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Sjefen ga meg Kinn Bryggeri sitt bringebærøl i forsinket bursdagsgave. Jeg elsker arbeidsplassen min. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Ditto. Sitter og leker meg med en Samsung Galaxy Tab 10.1 as we speak. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Så får du vel desto dårligere betalt? Hysj. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Er tyskere redde for Tamshavnbanen Datasmurf? Siden de bare bråstopper før den.. Ja, det kan virke sånn. Hvor full tror du Øystein blir i helga da? Han skal være med på slektstreff med oss, og sist jeg deltok på det, gikk det med 40 liter sprit på en kveld. Så vidt vi klarte å krype hjem. zip har hørt den før, noe med for mye matriale, for bra, alt burde være med. hmm... Oja, forige gang du lagde video, men det er bra at du må kutte ned, ikke gjør som VG og melk ut. Jo jo, men nå var det ikke jeg som filmet, og dette er faktisk mer interessant enn det forrige. Vi kom frem til at redaktøren ikke visste hva han pratet om, og laster nå opp en snutt på 10 minutter. De som er interessert, kommer til å se den, de andre ... Vel, fuck 'em. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Såååå...joda... Deilig å sitte ute i finværet gitt 8) Lenke til kommentar
settings Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 huff, warcraft iii fila mi er ikke 100% Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Digg med helg ja. Nå må jeg sjekke at jeg har pakket alt, så drar jeg igjen om en halvtimes tid. Jeg har ladere, nettbrett, mobil, penger, bok, fotoapparat, filmkamera og klær. Burde holde for ei helg ved kysten. Så tenkte jeg å ta med ei helflaske vodka og øl og vin i tillegg. Burde gå fint. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 (endret) Faen så sykt effektiv jeg er. Hvordan varmer man tacolomper uten alufolie? Endret 10. august 2012 av Kakeshoma Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Micro. Eller stekepanne med lokk. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Evnt hårføner. Funker som bare det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg