L4r5 Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 på jakt etter ny komi serie. Misfits, Shameless (US) 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Workaholics. Urelatert: elsker lukten av gressklipperbensin på fingrene. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Lukter gressklipperbensin annerledes enn en vanlig bensin som også kan bruker gressklippere? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Det er vel gjerne tilsatt litt olje. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Slik å forstå, så primitiv gressklipper... Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Skyte heroin med kanon. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Skarp og fin, se på meg, superkul med kniv. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Er sider som dette lovlig? http://ivory-wave.com/ Lenke til kommentar
settings Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 (endret) fra artikkel på DB i skoleundervisningen. frøken: i dag skal vi lære om skapelsen, først skapte gud adam og eva, lille per sier , men frøken, pappa sier at vi stammer fra apene. frøken.: ja lille per men det er ikke din familie vi snakker om i dag. Endret 9. august 2012 av settings Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Hørtes dumt ut. Kan vi få noen kontekst? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Tja, rundt 70-80kr vel? Husk å ta med barbequesaus. Zeromac er våken. Bare vent og se. Jeg lover. Damnit, jeg var faktisk våken! Var ikke innom forumet før jeg la meg, sry :> Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Faen, jeg blir invadert av langskanker. Fatter ikke hvor de kommer fra, begge de to åpne vinduene har myggnetting på, og den er helt tett, i tillegg er det persienner som dekker det meste, så de burde ikke kunne komme seg inn, men likevel sitter jeg her med en sammenrullet avis i en hand og en fluesmekker i den andre og tar ut jævlene. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Er sider som dette lovlig? http://ivory-wave.com/ Gråsone. I norge har vi noe som heter derivatloven, som gjør at tollerene kan beslaglegge mer eller mindre alt, uten at det trenger å være direkte forbudt. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Faen, jeg blir invadert av langskanker. Fatter ikke hvor de kommer fra, begge de to åpne vinduene har myggnetting på, og den er helt tett, i tillegg er det persienner som dekker det meste, så de burde ikke kunne komme seg inn, men likevel sitter jeg her med en sammenrullet avis i en hand og en fluesmekker i den andre og tar ut jævlene. De kommer ut av ørene på deg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Faen, jeg blir invadert av langskanker. Fatter ikke hvor de kommer fra, begge de to åpne vinduene har myggnetting på, og den er helt tett, i tillegg er det persienner som dekker det meste, så de burde ikke kunne komme seg inn, men likevel sitter jeg her med en sammenrullet avis i en hand og en fluesmekker i den andre og tar ut jævlene. Langskanker (stankelbein, løpere, hva det nå enn heter på alle dialektene) er nå en ting. Stor husedderkopp er enda verre. Fått noen av de her nå. En krabba oppi håret til svigersøstra mi. Hu hylte. Lenke til kommentar
settings Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Hørtes dumt ut. Kan vi få noen kontekst? http://www.dagbladet.no/2012/08/09/nyheter/evolusjon/mennesker/22879653/ Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Jeg har fått noe jævlig med sånne stankelbein her inne jeg også! Er det de megasvære mygglignende djevlene som flyr? Lenke til kommentar
settings Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Har bare nattsvermere jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg