Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

fra artikkel på DB

i skoleundervisningen. frøken: i dag skal vi lære om skapelsen, først skapte gud adam og eva, lille per sier , men frøken, pappa sier at vi stammer fra apene. frøken.: ja lille per men det er ikke din familie vi snakker om i dag.

Endret av settings
Lenke til kommentar

Faen, jeg blir invadert av langskanker. Fatter ikke hvor de kommer fra, begge de to åpne vinduene har myggnetting på, og den er helt tett, i tillegg er det persienner som dekker det meste, så de burde ikke kunne komme seg inn, men likevel sitter jeg her med en sammenrullet avis i en hand og en fluesmekker i den andre og tar ut jævlene.

Lenke til kommentar

Faen, jeg blir invadert av langskanker. Fatter ikke hvor de kommer fra, begge de to åpne vinduene har myggnetting på, og den er helt tett, i tillegg er det persienner som dekker det meste, så de burde ikke kunne komme seg inn, men likevel sitter jeg her med en sammenrullet avis i en hand og en fluesmekker i den andre og tar ut jævlene.

De kommer ut av ørene på deg.

Lenke til kommentar

Langskanker (stankelbein, løpere, hva det nå enn heter på alle dialektene) er nå en ting. Stor husedderkopp er enda verre. Fått noen av de her nå. En krabba oppi håret til svigersøstra mi. Hu hylte.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...