j-- Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 hæ? Jeg sikta ikke mot deg hvis det er det du tror.. Driver jo ikke med personangrep. Jeg trodde du sikta mot smurfen Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Jaaa.. om folk fikk den oppfatningen så kan ikke jeg si så mye på det da. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Hva driver folket med akkurat nuh? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Akkurat nå er det MSN, DNFK og jobb! Så nyter jeg den fantastiske solen som er ute, men det har jeg jo nevnt tidligere idag. Hva gjør du nå da clvn? Lenke til kommentar
Addan Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Dette er jo en "kafè" og der må man jo regne mad at folk snakker om det som intreserer dem. hvis noen intreserer seg for musikk kan man jo ikke nekte dem å snakke om det på grunnlag av at det "ødelegger stemningen" Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Men Datasmurf, det er ikke ditt forum, du er ikke her alene... Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Vurderer å reise hjem og låse meg inne med futurama i hele kveld. Do or not? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 men jeg har heller ikke nekta, jeg bare sa ifra! Og det har jeg vel lov til? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Akkurat nå er det MSN, DNFK og jobb! Så nyter jeg den fantastiske solen som er ute, men det har jeg jo nevnt tidligere idag. Hva gjør du nå da clvn? Det høres ut som en god dag! Sitter på jobb og leter etter interessante ting å drive med på nettet, og som ikke er blitt blokkert av fylket. Tenk, ~844 maskiner der jeg jobber, og IT-folka har ingenting å drive med. Alt går på skinner, og det er kjedelig Dette er jo en "kafè" og der må man jo regne mad at folk snakker om det som intreserer dem. hvis noen intreserer seg for musikk kan man jo ikke nekte dem å snakke om det på grunnlag av at det "ødelegger stemningen" Det handler vel om å følge det folk prater om, og samtidig ikke gnage for mye på de samme emnene. F.eks har tøsing blitt "forbudt", da det blir for mye av det når man først begynner. Ellers så har man jo strengt tatt andre "kafeer" som omhandler store temaer, så om noe utbroderer seg til en større samtale om dette kan det være greit å ta det på sine respektive steder. Mikkel Slask: Har virkelig uka di vært så dårlig? =/ Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Mikkel Slask: Har virkelig uka di vært så dårlig? =/ Dårlig? Jeg har vært i begravelser som har vært festligere Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 For å fortsette med denne musikkjævelskapen. Noen som har flere sanger å anbefale av Raconteurs? Skal visst se dem live i sommer. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Vurderer å reise hjem og låse meg inne med futurama i hele kveld. Do or not? Do ! Selvsakt ! Futurama eier ! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Mikkel Slask: Har virkelig uka di vært så dårlig? =/ Dårlig? Jeg har vært i begravelser som har vært festligere Care to explain? Jentegreier, eller bare generelt dårlig? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Er på skolen, men har ikke lyst til å være her lengere.. lyst til å ha ferie snart og kunne slappe av Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 da er jeg hjemme fra jobb... måtte gi meg grunnet hodepine Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Mikkel Slask: Har virkelig uka di vært så dårlig? =/ Dårlig? Jeg har vært i begravelser som har vært festligere Care to explain? Jentegreier, eller bare generelt dårlig? Jeg vil helst ikke forklare Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Hvor er du da slasken? DEt ble en lang ferie på deg, Rasch? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Hei Even! hehe nei, altså jobben er så kjedelig at nettby + msn holder ikke.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg