Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er jo en "kafè" og der må man jo regne mad at folk snakker om det som intreserer dem. hvis noen intreserer seg for musikk kan man jo ikke nekte dem å snakke om det på grunnlag av at det "ødelegger stemningen" :dontgetit:

Lenke til kommentar
Akkurat nå er det MSN, DNFK og jobb! :) Så nyter jeg den fantastiske solen som er ute, men det har jeg jo nevnt tidligere idag.

Hva gjør du nå da clvn?

Det høres ut som en god dag! Sitter på jobb og leter etter interessante ting å drive med på nettet, og som ikke er blitt blokkert av fylket. Tenk, ~844 maskiner der jeg jobber, og IT-folka har ingenting å drive med. Alt går på skinner, og det er kjedelig :p

Dette er jo en "kafè" og der må man jo regne mad at folk snakker om det som intreserer dem. hvis noen intreserer seg for musikk kan man jo ikke nekte dem å snakke om det på grunnlag av at det "ødelegger stemningen" :dontgetit:

Det handler vel om å følge det folk prater om, og samtidig ikke gnage for mye på de samme emnene. F.eks har tøsing blitt "forbudt", da det blir for mye av det når man først begynner. Ellers så har man jo strengt tatt andre "kafeer" som omhandler store temaer, så om noe utbroderer seg til en større samtale om dette kan det være greit å ta det på sine respektive steder.

Mikkel Slask: Har virkelig uka di vært så dårlig? =/

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...