Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bitches.

Damn right.

Faen så forbanna jeg blir når man kjøper ting som ikke fungerer... Bruker ett lass med penger på pc, med blu ray. Kjøper filmer istedetfor å laste ned. Kjøper mediespillere istedetfor å laste ned. Og alt bare hakker og lagger...

Laster ned filmen på 5 min, full HD - med tekst. Fyrer opp i VLC. Alt funker knirkefritt. Er det rart at det er vesentlig bedre å priatkopiere.

Faen!

Jeg har blitt hekta på å laste ned, er genialt. Men, alt funker ikke alltid så knirkefritt. Sliter ofte med å finne det jeg skal ha, med tekst. Og skal jeg laste ned egen tekst blir det og surr som regel.

Noob.

Endret av Sulfuric
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Hadde jeg kunne bli 15/16 igjen hadde jeg tatt glatt tålt litt mindre frihet+++ :p

Hadde heller solgt rumpa til Lars enn å la paranoide, mongloide idioter bestemme over meg igjen :D

Lenke til kommentar

Når du er 16 så tjener du ikke noe penger heller, så du er jo like langt...

Snylte på forreldre, ikke kleint og mekke 15 år gamle jenter, få mat servert hjemme og kunne slacke på skola etc.

EDIT:

hadde nok hovedsakelig verdsatt ungdomstiden mer om jeg kunne gå tilbake i tid, og muligens ikke klagd så mye.

Endret av Primer4
Lenke til kommentar

Snylte på forreldre, ikke kleint og mekke 15 år gamle jenter, få mat servert hjemme og kunne slacke på skola etc.

EDIT:

hadde nok hovedsakelig verdsatt ungdomstiden mer om jeg kunne gå tilbake i tid, og muligens ikke klagd så mye.

Blir ikke mer kleint enn du gjør det sjæl. 15 år gamle jenter vil heller ha modne 20-åringer enn 16 år gamle gutteunger.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...