Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den Svenska Bjørnstammen - Vart jag mig i världen vänder

PS! Kan noen fikse det slik at tråden ikke bugger for meg? Vurderer seriøst å lage ny bruker.

Jeg har ingen problemer på Firefox nightly/chromium.

Jeg sa ikke at veltrent ikke er pent da Bundy.

Du om det.

Faen så forbanna jeg blir når man kjøper ting som ikke fungerer... Bruker ett lass med penger på pc, med blu ray. Kjøper filmer istedetfor å laste ned. Kjøper mediespillere istedetfor å laste ned. Og alt bare hakker og lagger...

Laster ned filmen på 5 min, full HD - med tekst. Fyrer opp i VLC. Alt funker knirkefritt. Er det rart at det er vesentlig bedre å priatkopiere.

Faen!

Jepp, derfor jeg laster ned ulovelig. "it just werks"

Lenke til kommentar

Noen som blir med å knaske shrooms i helgen?

Spanderer du?

Hvor blei det av sexylubb1? Får han ikke logga ut av den nå utestengte dobbeltbrukeren kanskje?

I så fall: Ædda bædda!

slett småkaker og mellomlager for å logge ut fra utestengte brukere

Kanskje lese retningslinjene først?

Lenke til kommentar

Hva snakker dere om? Får ikke logget ut?

Tenkte siden du var inne på den andre brukeren jeg banna. Før var det hvertfall sånn at man ikke en gang fikk logga ut.

Tror du må være raskere på avtrekkeren.

Ser du forresten e-mailaddressene til brukerne?

Endret av Sexylubb1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Faen så forbanna jeg blir når man kjøper ting som ikke fungerer... Bruker ett lass med penger på pc, med blu ray. Kjøper filmer istedetfor å laste ned. Kjøper mediespillere istedetfor å laste ned. Og alt bare hakker og lagger...

Laster ned filmen på 5 min, full HD - med tekst. Fyrer opp i VLC. Alt funker knirkefritt. Er det rart at det er vesentlig bedre å priatkopiere.

Faen!

Jeg har blitt hekta på å laste ned, er genialt. Men, alt funker ikke alltid så knirkefritt. Sliter ofte med å finne det jeg skal ha, med tekst. Og skal jeg laste ned egen tekst blir det og surr som regel.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...