L4r5 Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Ang. restemat, så er jo tiramisu teknisk sett restemat det også, men det gjør det ikke mindre populært. Nå bare finner du på ting igjen. inb4 enemy territory Faktisk aldri testa det. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Det kommer vel an på hvor du bor, men jeg kommer i alle fall til å ta det med meg videre og når jeg en vakker dag får barn, skal jeg få dem til å bli like glad i det som jeg er. Ang. restemat, så er jo tiramisu teknisk sett restemat det også, men det gjør det ikke mindre populært. Rart ingen har nevnt pizza... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Faktisk aldri testa det. Best FPS ever. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Faktisk aldri testa det. Best FPS ever. Nå uttaler du deg om ting du ikke vet igjen. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Rart ingen har nevnt pizza... Han tar det vel som en selvfølge at man har makaroni i Pizza om han har det i Tiramisu. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Greia med lapskaus er jo at man kan ha hva man vil i det. Det finnes jo ikke regler. Jeg skal heller aldri slutte med lapskaus, det er dritgodt. Brun da selvføgelig, ikke sånne lyse greier. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 (endret) Etter som jeg nå har funnet ut at opprinnelig lapskaus hadde oppbløtt skipskjeks i oppskriften tar jeg tilbake påstandene om at det ikke er lapskaus om det er makaroni i det. Og påstanden om at man ikke skal ha kornprodukter i lapskaus. Jeg vil allikevel personlig mene at makaroni i det som er kjent som norsk lapskaus er veldig, veldig rart. Selv har jeg vokst opp med lys lapskaus med (fåre)kjøtt av lav kvalitet eller pølser i. Av grønnsaker var det kålrabi, gulrot, potet og purre. Og kanskje sellerirot om en liker det. Alt kokt på buljong av ekte eller ferdig sort. Endret 8. august 2012 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Æsj, hva faen skjer med flått i dag. En på størrelse med en liten drue som drev og pulserte på katta. Skylte den ned i do jeg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Æsj, hva faen skjer med flått i dag. En på størrelse med en liten drue som drev og pulserte på katta. Skylte den ned i do jeg. De er flinke til å svømme, så den kommer tilbake og biter deg i rumpa. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Eller så fester den seg til ei kloakkrotte, overtar styringen av hjernen dens og kommer tilbake ridende på zombierotta for å ta hevn. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Eller så fester den seg til ei kloakkrotte, overtar styringen av hjernen dens og kommer tilbake ridende på zombierotta for å ta hevn. Mind controoool Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Det hadde jo egentlig bare vært artig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Det hadde jo egentlig bare vært artig. Hva sier du til deg, meg og litt skopolamin? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Hva sier du til deg, meg og litt skopolamin? Googler skopolamin..... "Det har også vært anvendt i såkalte sannhetsserum"... Hva i all verden vil du ha ut av meg?????? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 "Det har også vært anvendt i såkalte sannhetsserum"... Hva i all verden vil du ha ut av meg?????? Grunnen til at det har vært brukt som sannhetserum er at man er veldig åpen for påvirkning. Faktisk så åpen for påvirkning at hvis jeg hadde bedt deg ta ut alt på kontoen din og gi meg så hadde det vært den naturligste ting i verden. Hadde jeg bedt deg om å gi meg alle møblene dine hadde du gladelig hjulpet til å bære. Kan også brukes til andre formål enn ran. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Minn meg på å aldri takke ja hvis du tilbyr meg forfriskninger Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Dette var interessant. Det er et stoff jeg tror jeg vill fått mye bruk for. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Trenger ikke putte det i noen drink, bare blåse det i ansiktet på noen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Ang. restemat, så er jo tiramisu teknisk sett restemat det også, men det gjør det ikke mindre populært. Nå bare finner du på ting igjen. Neida, tiramisu ble vel opprinnelig laget som en dessert for den italienske arbeiderklassen, hvor de brukte gammelt brød, kafferester og diverse for å lage det. Speaking of restemat. Kjøpte meg ny kokebok i sted. "Restekjærlighet" til den nette sum av 129,- på Mega, så nå kan jeg i teorien lage gourmetmat av restene mine. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Neida, tiramisu ble vel opprinnelig laget som en dessert for den italienske arbeiderklassen, hvor de brukte gammelt brød, kafferester og diverse for å lage det. Nei? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg