Bruker-33331 Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 (endret) Faktisk, etter 2 glass, så liker jeg smaken. Typ 50% fulle scotch glass Endret 7. august 2012 av Sulfuric Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 http://www.youtube.com/watch?v=ROiiG6bj1XY&feature=relmfu Bitches. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Runar kommer hjem i morgen. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Håper det. Jeg trenger flere nakenbilder. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Whiskey er ikke mye godt. Enig, men bedre enn brandy Lenke til kommentar
felicity Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Håper det. Jeg trenger flere nakenbilder. Videresender han de han får av meg? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Håper det. Jeg trenger flere nakenbilder. Videresender han de han får av meg? Det har jeg aldri sagt. Whiskey er ikke mye godt. Enig, men bedre enn brandy Du har vel pupper og hull, sant? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Du har vel pupper og hull, sant? Det som går ned av brun/gul sprit er rom, tequila & billig konjakk. Men har ikke så mye stolthet når det gjelder drekkinga, blander gjerne 40% HB 60% blåburn også har jeg oppi koffeinpulver til du det blir rundt 300mg koffein inkludert blåburnen i en halvliterflaske, så super jeg det opp med 2-3 sugerør i en go. Da blir jeg jævli fucked up på null tid. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 (endret) Så det du sier er at du ikke nyter alkoholen. Du bare vil bli dritings? Er du 14? Endret 8. august 2012 av Sulfuric Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 (endret) Så det du sier er at du ikke nyter alkoholen. Du bare vil bli dritings? Er du 14? Skal jo ikke bli dritings heller, mer sån WoopWoop humør edit: Tåler brun sprit og øl dårlig, går litt bedre med kcalnedsat øl men drikker jeg meg skikkelig full på for eks. bare øl og konjakk blir jeg så inn i satan fullesjuk, og får for det andre store blåaktige eksemflekker + små hevelser gjerne på armer, håndledd, osv. Men drikker jeg meg derimot sansefull på bra heimbrent går det fisefint. Starter gjerne på himert, forstetter på himert og avslutter med himert. våkner opp og er helt grei, og bærer kroppen preg på natten før så er det heller påført av andre/meg selv. Endret 8. august 2012 av Primer4 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 smart? ehh ehh? Nei. Oddsen for å vinne endrer seg ikke basert på hvilken farge som har gått tidligere. Det er alltid 50/50 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 smart? ehh ehh? Nei. Oddsen for å vinne endrer seg ikke basert på hvilken farge som har gått tidligere. Det er alltid 50/50 Men skjansen for 3 på rad er mindre enn 2 på rad osv. det er jo bare statistikkregning igjen. om vi sier at laveste bet er 10 euro og maks er 400 euro, da har du altså 10, 30, 90, 270, fire kjanser på profit, men vi dropper det med og vente to ganger før vi better, men vil likevel bette på motsatt farge enn det som var. Si den lander på sort, så legger du 10 euro på rød, den blir sort igjen osv. poenget mitt er at oddsen for at han blir sort, fem ganger på rad er rimelig liten. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Nei, på riskrem. Vel, kjøper inn noen kilo saltkjøtt, lar det koke på svak varme i noen timer til det er mørt, har så i potet og gulrøtter (alt oppskjært i små biter så klart), brun saus, makaroni, og til slutt pølsebiter. Krydrer og smaker til med salt, pepper og grønnsaksbuljong. Nytes med flatbrød og tyttetbærsyltetøy, og like bra som middag for meg selv, som det er for en hel dugnadsgjeng. Gjør seg også godt oppvarmet, og jeg kunne overleve lenge på Steinkjer på ei gryte lapskaus. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 I fjor : John Barry RIP I år : Hamlisch RIP neste år : Conti ? Alle 3 var Bondkomponister.......... Let's hope not :/ Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 (endret) Nei, ærlig talt. Man blander ikke gulerøtter og kjøtt inn i riskrem sånn helt uten videre. Endret 8. august 2012 av Gjest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg