Nie Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Den pusekatten til høyre i bildet til Hylo minnet om en ballong-versjon av min pusekatt. Jeg likte den. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Linux er for de med downssyndrom. neste gang jonas er full i oslo, skal jeg ta han med hjem for å tatovere "ms <3" rundt rektumet hans. Og neste gang du er i stadiet mellom dawnsdiagnosert og full får du <3 MCR 4ever <3 over hele brystkassa Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Jeg skal på hytta fra Fredag til Onsdag. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) Haha, Windows vs Linux-krangling var jeg ferdig med på 90-tallet. Unger. Greia er at hvem i helvete bryr seg om hva du bruker på din personlige pc, HJEMME? Hvorfor legge om til et helt annet OS som ikke passer din bruk, bare fordi en gjeng nerder sier det du bruker suger og det DE bruker er myyyye bedre? Ikke sant? Endret 12. mars 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Nie Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Jeg tror jeg heier på clvn. Han har de beste tattisforslagene. *f9z* Lenke til kommentar
j-- Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Haha, Windows vs Linux-krangling var jeg ferdig med på 90-tallet. Unger. Vi må vel få rase fra oss, vi også? Ikke alle er så gamle som deg her Mental: Hytta høres kos ut. Hvor ligger den? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Jeg tror jeg heier på clvn. Han har de beste tattisforslagene. *f9z* Du kommer sikkert til å tatovere portrett av Jason Wade (?) elns. :| Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Ja, når jeg var liten krangla Amigabrukere og Ataribrukere om hva som var den beste maskinen med det beste OS'et. Amigausers mobba Atarifolk og omvendt. Det er ikke noe nytt akkurat. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Og neste gang du er i stadiet mellom dawnsdiagnosert og full får du <3 MCR 4ever <3 over hele brystkassa Den var drøy Jonas. Nå gikk du for langt. Jeg vil heller smøre meg inn i diaré for så å sexe Jens Stoltenberg enn å i det heletatt høre om MCE. So plox. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Du kommer sikkert til å tatovere portrett av Jason Wade (?) elns. :| Jeg satser på at den dagen jeg eventuelt skulle få den ideen binder du meg fast ett sted og nekter meg å nærme meg noe studio. Og om jeg kommer meg unna og får tattisen rekner jeg med at du skraper av meg huden der den sitter. Som den gode bestevenninna du er. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Du kommer sikkert til å tatovere portrett av Jason Wade (?) elns. :| Jeg satser på at den dagen jeg eventuelt skulle få den ideen binder du meg fast ett sted og nekter meg å nærme meg noe studio. Og om jeg kommer meg unna og får tattisen rekner jeg med at du skraper av meg huden der den sitter. Som den gode bestevenninna du er. Med et rivjern. :| Lenke til kommentar
Nie Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Med et rivjern. :| Mest mulig smerte. Jeg hadde fortjent det. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) Den var drøy Jonas. Nå gikk du for langt. Jeg vil heller smøre meg inn i diaré for så å sexe Jens Stoltenberg enn å i det heletatt høre om MCE. So plox. Ja, den var litt for drøy. Unnskyld, Eivind Endret 12. mars 2008 av clvn Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Men Nie. Du får ikke gjøre det samme med meg. Om jeg skulle finne på å tatovere Robert Smith sitt vakre ansikt på kroppen min et sted, liksom. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Nuh bailer jeg til jobb Wish me luck fucktards. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) Lykke til ------ Nå er det litt over to timer til jeg skal svømme Endret 12. mars 2008 av clvn Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) Jeg får stive nipples av å høre Roger Waters synge o_O Det er litt irriterende, for jeg er ikke noe fan av mannen. Jeg skylder på Gilmours gitarklimpring i bakgrunnen, samt de generelt erotiske lydene i sangen. Endret 12. mars 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Det er altså en person her på forumet som vet å ødelegge enhver stemning med det dritkjedelige musikksnakket sitt som ingen bryr seg om. Den personen var faktisk en av hovedgrunnene til at jeg tok pause fra forumet til å begynne med. Nå vurdere jeg det igjen.. The day i find a way to stab people over the internet im gonna be rich Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Kos deg, Rasch. Jeg kunne egentlig ikke gitt mer faen. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 hæ? Jeg sikta ikke mot deg hvis det er det du tror.. Driver jo ikke med personangrep. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg