Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Linux er for de med downssyndrom.

neste gang jonas er full i oslo, skal jeg ta han med hjem for å tatovere "ms <3" rundt rektumet hans.

Og neste gang du er i stadiet mellom dawnsdiagnosert og full får du <3 MCR 4ever <3 over hele brystkassa :wee:

Lenke til kommentar

Haha, Windows vs Linux-krangling var jeg ferdig med på 90-tallet. Unger.

Greia er at hvem i helvete bryr seg om hva du bruker på din personlige pc, HJEMME? Hvorfor legge om til et helt annet OS som ikke passer din bruk, bare fordi en gjeng nerder sier det du bruker suger og det DE bruker er myyyye bedre? Ikke sant?

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Og neste gang du er i stadiet mellom dawnsdiagnosert og full får du <3 MCR 4ever <3 over hele brystkassa :wee:

Den var drøy Jonas. Nå gikk du for langt. Jeg vil heller smøre meg inn i diaré for så å sexe Jens Stoltenberg enn å i det heletatt høre om MCE. So plox.

jan_simonsen_frp_st_165185c.jpg

Lenke til kommentar
Du kommer sikkert til å tatovere portrett av Jason Wade (?) elns. :|

Jeg satser på at den dagen jeg eventuelt skulle få den ideen binder du meg fast ett sted og nekter meg å nærme meg noe studio. Og om jeg kommer meg unna og får tattisen rekner jeg med at du skraper av meg huden der den sitter. Som den gode bestevenninna du er. :wee:

Lenke til kommentar
Du kommer sikkert til å tatovere portrett av Jason Wade (?) elns. :|

Jeg satser på at den dagen jeg eventuelt skulle få den ideen binder du meg fast ett sted og nekter meg å nærme meg noe studio. Og om jeg kommer meg unna og får tattisen rekner jeg med at du skraper av meg huden der den sitter. Som den gode bestevenninna du er. :wee:

Med et rivjern. :|
Lenke til kommentar
Den var drøy Jonas. Nå gikk du for langt. Jeg vil heller smøre meg inn i diaré for så å sexe Jens Stoltenberg enn å i det heletatt høre om MCE. So plox.

Ja, den var litt for drøy. Unnskyld, Eivind :love:

Endret av clvn
Lenke til kommentar

Det er altså en person her på forumet som vet å ødelegge enhver stemning med det dritkjedelige musikksnakket sitt som ingen bryr seg om.

Den personen var faktisk en av hovedgrunnene til at jeg tok pause fra forumet til å begynne med. Nå vurdere jeg det igjen..

The day i find a way to stab people over the internet im gonna be rich
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...