L4r5 Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Hvis man skal sprøsteke bacon så husk å bruke svak/medium varme og heller lang tid. Da blir det ikke svidd eller krøllete. Slow food is better than fast food. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Pluss at det smaker like godt som grillkull You're doing it wrong. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Bacon skal være på det nøyaktige punktet mellom sprøtt og mykt. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Da er jeg ikke kul nok da antar jeg. Ikke er du kul og ikke eter du is. Du må ha et miserabelt liv. ja uff har ingenting å leve for. skal bare til irland og jobbe på animasjonsfilm om noen uker, liker å hoppe i strikk, og klatring. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Apropos, hvorfor ser alle kulere ut med en røyk i hånda? Det er noe jeg lurer på... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Du blir enda kulere med en sigar IMHO. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Du blir enda kulere med en sigar IMHO. Du har et poeng der. Hva med pipe? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Pipe bør du ha en viss klasse for å dra i land. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 (endret) Jeg stekte meg bacon i morges, men så lukta det rart og jeg kasta det Faen at mamma aldri legger ting i en pose etter at hun har åpna pakningen, skal det være så vanskelig? Endret 7. august 2012 av HedvigR Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Du stekte bacon i morgen? Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Jeg legger alt av pålegg og mat i poser hvis det skal inn i kjøleskapet. Hvis jeg ser at noen av de jeg bor med ikke har gjort det, raserer jeg kjøkkenet. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Pipe bør du ha en viss klasse for å dra i land. Det skal jeg love deg bestefar har. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Noe av det mest homofile som noen sinne er skrevet på internett, Bytex. Selvfølgelig skal bacon være sprøstekt. This! Jeg stekte meg bacon i morgen, men så lukta det rart og jeg kasta det Faen at mamma aldri legger ting i en pose etter at hun har åpna pakningen, skal det være så vanskelig? Gi henne en kraftig bitch-slap. Gjør det, gjør det, gjennomfør det! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Bacon skal være på det nøyaktige punktet mellom sprøtt og mykt. Enig. Jeg liker det ikke så godt når det er sprøtt, smaker ikke like godt som mellomtingen. Og det skal helst være stekt i tre kvarter - en time også, for best smak. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Kan umulig være godt, steker det selv 10-15sec på hver side. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 http://www.google.com/mars/ Kewlt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg