Datasmurf Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Whisky Tits! Tidvis interessant å gå gjennom den gamle Hotmail-kontoen min. Lese 11-12 år gammel mail og greier, samt svare på noen uleste fra den tida også. Og oppdatere til Outlook og håpe det ikke har noen særlig innvirkning, mtp. at jeg har hotmailen registrert på noen hundre steder og det ville vært pes å måtte opprette nye kontoer. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Det har ingen innvirkning da du beholder epost-addressen. Det er bare det at de som ikke oppgraderer til det nye systemet vil oppleve at kontoen forsvinner når de faser ut Hotmail-tjenesten. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Min hotmailkonto finnes ikke, av en eller annen grunn. Så rart! Lenke til kommentar
felicity Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Min hotmailkonto finnes ikke, av en eller annen grunn. Så rart! Finnes i det hele tatt hotmail ennå? Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Ja, brukte det sist for en time siden. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Det kan vel ha noe med at jeg ikke har brukt den siden Pirch fortsatt var et reelt alternativ til mIRC. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Ny tatovering, nye piercinger, og nå en veldig nødvendig lunsj. Irland tar godt vare på oss. Vi tok matchende tatovering alle tre. Og det er det irske ordet for fitte. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Piercing, ja. Det minnet meg på at jeg må bytte smykke. 1 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Har nå tre hull i tillegg til de strekte i det ene øret, og ett i det andre. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 (endret) Min hotmailkonto finnes ikke, av en eller annen grunn. Så rart! Finnes i det hele tatt hotmail ennå? outlook.com har jo nettop åpnet. Masse ledig. Endret 7. august 2012 av Sulfuric Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Kan folk på Facebook slutte å klikke på den forbanna rumpelinken snart??? 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 http://www.forbes.com/sites/kashmirhill/2012/08/06/beware-tech-abandoners-people-without-facebook-accounts-are-suspicious/ http://www.infowars.com/psychologists-say-not-joining-facebook-is-suspicious/ :/ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Da er jeg suspicious. Tror det går bra med oss også. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Jeg kommer aldri til å oppgi min identitet på sosiale medier. Nå er jeg ikke registrert noe sted med fullt navn så de får bare leite til de blir blå i tilfelle. Eneste måtte vært hvis jeg hadde konto på LinkedIn eller noe, men det har jeg ikke. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 http://www.aftenposten.no/meninger/kommentarer/Horer-og-reale-mannfolk-6959460.html Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Det har ingen innvirkning da du beholder epost-addressen. Det er bare det at de som ikke oppgraderer til det nye systemet vil oppleve at kontoen forsvinner når de faser ut Hotmail-tjenesten. Ah, flott å vite. Jeg synes ikke det sto så mye informasjon om i malen jeg fikk nemlig. Der sto det bare at jeg kunne oppgradere til Outlook og få noen flere GB lagringsplass. Nei, jeg får vel gå og vaske bilen til Tornerose. Jeg har ikke brukt den, hun har skitnet den til selv, men likevel er det jeg som alltid blir satt til å rengjøre den. Merkelige greier det der. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Dere kan ikke bedrive magi, og dermed er utsagnet ditt feilaktig. Stryk-karakter. Hva vet du om det? Fysikkens lover tillater ikke magi. Derfor. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Ah, da var vannet under kontroll. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Jeg følger ikke fysikkens lover. Jeg følger mine egne lover. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Da er jeg suspicious. Tror det går bra med oss også. hurr durr mass murderer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg