Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Whisky Tits!

Tidvis interessant å gå gjennom den gamle Hotmail-kontoen min. Lese 11-12 år gammel mail og greier, samt svare på noen uleste fra den tida også. :p

Og oppdatere til Outlook og håpe det ikke har noen særlig innvirkning, mtp. at jeg har hotmailen registrert på noen hundre steder og det ville vært pes å måtte opprette nye kontoer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kommer aldri til å oppgi min identitet på sosiale medier. Nå er jeg ikke registrert noe sted med fullt navn så de får bare leite til de blir blå i tilfelle.

Eneste måtte vært hvis jeg hadde konto på LinkedIn eller noe, men det har jeg ikke.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det har ingen innvirkning da du beholder epost-addressen. Det er bare det at de som ikke oppgraderer til det nye systemet vil oppleve at kontoen forsvinner når de faser ut Hotmail-tjenesten.

Ah, flott å vite. Jeg synes ikke det sto så mye informasjon om i malen jeg fikk nemlig. Der sto det bare at jeg kunne oppgradere til Outlook og få noen flere GB lagringsplass.

Nei, jeg får vel gå og vaske bilen til Tornerose. Jeg har ikke brukt den, hun har skitnet den til selv, men likevel er det jeg som alltid blir satt til å rengjøre den. Merkelige greier det der.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...