Porcela1n Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Jeg har ikke børsta håret siden lørdag. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Jo flere blader, jo bedre. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Så jeg kan bestille blader separat? HVOR? Du kan kjøpe det på butikken også, du vet det? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Er det vanskelig å lære seg og barbere seg sånn? ser for meg at de første 2-3 månedene går jeg rundt med arr over hele ansiktet. Å barbere trynet er en lett sak. Må man ikke bruke masse forskjellige midler når man bruker tradisjonell barbering? Med gilette power ultra fusion trenger jeg jo bare barbergel. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Er det vanskelig å lære seg og barbere seg sånn? ser for meg at de første 2-3 månedene går jeg rundt med arr over hele ansiktet. Tar garantert ikke lange tida å vende seg til det. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Du kan kjøpe det på butikken også, du vet det? Det har jeg da gjort flere ganger, men sånt er dyrere enn 50 kr for 10 blader i butikk. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Uten sammenheng for øvrig, hvilken farge har du på håret? Mørk blond/lys brun med et par grå her og der om ikke Anfall har rukket å nappe dem ut. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Alle matretter som inneholder ordet fisk, eller faktisk fisk, er helt jævlig. Der tar du nok feil. Nytrukket fisk er fantastisk godt. Helt Seriøst. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Mørk blond/lys brun med et par grå her og der om ikke Anfall har rukket å nappe dem ut. Blir det for galt hvis jeg spør om øyefarge i samme slengen? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Han er blåøyd. Bokstavelig talt. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 De kaller meg ikke allvitende uten grunn. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Bokstavelig talt. Hvor høy er du? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Hvor høy er du? Ikke i det hele tatt. Jeg er helt nykter. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 høhøhø. jeg satte nettopp på chungking express. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Vida, driver du å sjekker opp Daskemann eller? Lenke til kommentar
felicity Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Vida, driver du å sjekker opp Daskemann eller? Aldeles ikke! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 (endret) The Gravedigger Tour var så jævlig spektakulært. Føler jeg har vært skikkelig kulturell, vært og besøkt Jameson (fikk smake en sammenligning av Jameson Standard 5y.o., Johnny Walker 12 y.o. og JD fordi jeg meldte meg frivillig, syke forskjeller, kjempeartig), Trinity College, Viking Splash Tours og nå The Gravedigger. Hvis vi får skvist inn museum of natural history og noe som har med the 1916 uprising å gjøre, så føler jeg virkelig at dublin har vært komplett. Eller kanskje vi skal besøke Guiness i morgen etter å ha fått matchende tatoveringer med det gæliske ordet for fitte (báltaí, om noen lurte) i grønt. Fy faen, fuck sydenferier så innmari hardt. Edit: Proffeste dobbelposten noensinne. Endret 6. august 2012 av Eplefe Lenke til kommentar
Lami Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 (endret) Har dere noe tips til hva jeg kan skrive til noe slikt?: "Liker at vi prøver å få likes, men innlegget var totalt meningsløst." Tenkte å skrive: LIKES DIN DRITTUNGE? INNLEGGET DITT ER FAEN TOTALT MENINGSLØST! men det høres litt drøyt ut, så tips? Sulfuric, du er så morsom, innspill? Endret 6. august 2012 av Lami Lenke til kommentar
Sigralix Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Noen som vet om hvilke av disse som er å anbefale? http://www.barbersho...ell-barberhovel Ikke de dyreste modellene. Gjerne av de i prisklassen under 500 http://www.straightrazordesigns.com/dovo-straight-razors/professionally-sharpened-dovo-best-quality-black-5-8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg