L4r5 Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 (endret) Er Anfall og 15 år? Og får hun plass? Nope. Til begge deler. Jeg har lagret diverse samtaler med forumbrukere, og det er med i min rapport. (det var en advarsel, inb4 PST) Så fint. Da har vi en aldri så liten terrorbalanse gående. Ikke jeg som bestemte de skulle ha monopol på lettpanert sei Er jo mere styr og varme opp den frosne løken enn det er å steike ny fersk løk. Og da blir man jo forbannet når man finner ut at den frosne løken smaker drit. 1: Å panere sei tar sånn ca. 5 minutter.2: Stek din egen løk og slutt å klage. Edit: Anbefaler forresten å helle en liten skvett sterk kaffe over løken mens den steker. Vet det høres rart ut, men det blir godt. Endret 6. august 2012 av Daskemannen Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Har skjedd noen ganger med fjordland sin frossenmat også. Er som regel god, men kommer til tider over en råtten "batch". Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Blir så jævlig med gris/fler ting som skal inn å ut av oppvaskmaskinen når man skal panere sei selv. Fiskepinner imorra iaffal Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Fiskepinner er jo helt jævlig da. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Alle matretter som inneholder ordet fisk, eller faktisk fisk, er helt jævlig. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Billige broteins, kjappt & mekke. Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Alle matretter som inneholder ordet fisk, eller faktisk fisk, er helt jævlig. Alle som har negere som avatar er også helt jævlige. Billige broteins, kjappt & mekke. Sushi er lett å bestille og lett og hente. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Sushi er da som regel dyrt, og pakket inn i tang. Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 (endret) Tang eller ikke, det smaker godt. Dessuten er det noe man tar seg råd til om sushihungeren tar overhånd. Endret 6. august 2012 av Porcela1n Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 HOHO, sushi er jo så fette dyrt. Da spiser jeg heller vanlig kokfesk. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Alle som har negere som avatar er også helt jævlige. Dette var både støtende og sårende på mange forskjellige måter. Jeg skjønner at du som nordlending vil beskytte deres eneste kilde til mat, men å kritisere avataren min, det er å gå for langt. Jeg tror forresten du lyver. Du liker avataren min. Lenke til kommentar
settings Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Alle som har negere som avatar er også helt jævlige. Dette var både støtende og sårende på mange forskjellige måter. Jeg skjønner at du som nordlending vil beskytte deres eneste kilde til mat, men å kritisere avataren min, det er å gå for langt. Jeg tror forresten du lyver. Du liker avataren min. ho er nordlending, ho har lov til å banne/ støte/ være frekk. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Dritt, har mest sannsynlig fått kyssesyken. Og jeg som håpet å finne meg ei søt jente nå i studiestarten :/ Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Dette var både støtende og sårende på mange forskjellige måter. Jeg skjønner at du som nordlending vil beskytte deres eneste kilde til mat, men å kritisere avataren min, det er å gå for langt. Jeg tror forresten du lyver. Du liker avataren min. Nå overreagerer du. Adjektivbruken av Jævlig er veldig relevant, så jeg beklager hvis dette fornærmet deg. Nei, jeg liker ikke bildet ditt, jeg har heller ingenting imot det. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Nå overreagerer du. Adjektivbruken av Jævlig er veldig relevant, så jeg beklager hvis dette fornærmet deg. Nei, jeg liker ikke bildet ditt, jeg har heller ingenting imot det. Ah, riktig, det er meg du liker, ikke bildet mitt... Jeg kan forresten ikke skjønne at ordet jævlig, skal ha noen sammenheng med meg. Det er ingenting ved meg som er jævlig. Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Ah, riktig, det er meg du liker, ikke bildet mitt... Jeg kan forresten ikke skjønne at ordet jævlig, skal ha noen sammenheng med meg. Det er ingenting ved meg som er jævlig. Seff. Du og meg for alltid, Kamz. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 25 min innendørs chalisthenics økt, mest homo jeg noensinne har gjort -.- Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Så fint. Da har vi en aldri så liten terrorbalanse gående. Tyster. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg