L4r5 Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Kan vi ikke gå tilbake til småflørting med småperverse undertoner? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Og jeg tilbydde. Men hvor seriøst det blir tatt er... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Faens unger som nekter å sove! Klikke! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 (endret) *snip* Endret 6. august 2012 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Sorry for at jeg fortsetter, og gir meg glatt etter dette. Folkemord er tragedie, borgerkrig er tragedie. Sånn som du framlegger det høres det du går igjennom ikke ut som noe mer enn vanlig drit i oppveksten. Og igjennom mine øyne: Ferie=luksus Penger på konto når du er 15=Luksus, Så du fikk litt juling og ble fratatt noe luksus. Mordi høres litt sprø ut dog. Lenke til kommentar
serenity_now Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Baby don't hurt me. Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Ja du mistet ferien din, jeg mistet faren min. En annen unge mistet livet sitt, en annen jeg kjenner fikk 3 typer kreft diagnoser og har noen uker igjen å leve. Man får være glad for det man har her i livet sitt! Sutring har aldri hjulpet noen. 2 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Synes den frosne løken som kom med de lett panerte seifiletene jeg spiste til middag idag var kvalme, noen som har opplevd det samme? Sier seg vel kanskje selv at man ikke skal fryse ned stekt løk, hvorfor forstår ikke findus dette? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Klart det har. Det bedrer humøret. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 (endret) *snut* Hvor?*springe og skylle noe ned i do* Endret 6. august 2012 av Daskemannen Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Synes den frosne løken som kom med de lett panerte seifiletene jeg spiste til middag idag var kvalme, noen som har opplevd det samme? Sier seg vel kanskje selv at man ikke skal fryse ned stekt løk, hvorfor forstår ikke findus dette? Det var du som kjøpte det. Ikke Findus... Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 *snut* Hvor?*springe og skylle noe ned i do* Er Anfall og 15 år? Og får hun plass? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 (endret) *snut* Hvor?*springe og skylle noe ned i do* Jeg har lagret diverse samtaler med forumbrukere, og det er med i min rapport. (det var en advarsel, inb4 PST) Endret 6. august 2012 av Sulfuric Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Det var du som kjøpte det. Ikke Findus... Ikke jeg som bestemte de skulle ha monopol på lettpanert sei Er jo mere styr og varme opp den frosne løken enn det er å steike ny fersk løk. Og da blir man jo forbannet når man finner ut at den frosne løken smaker drit. Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Klart det har. Det bedrer humøret. Nei det er baksnakking du mener. Det er baksnakking som bedrer humøret Lenke til kommentar
felicity Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Ferie=luksus Penger på konto når du er 15=Luksus, Så du fikk litt juling og ble fratatt noe luksus. Mordi høres litt sprø ut dog. Jeg har jobbet for de pengene selv, bare for å ha det nevnt. Ferien var bursdagsgaven min. Og nå har jeg bedt dere flere ganger om å stoppe det her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg