Kenny™ Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Hei Kenny! You know my name! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Gjennomsnittsinnleggene mine i SO DNFK tror jeg tilsier at jeg er 12-14 år =D [pedomode]Er du ikke 13 år da? Du har i det minste en stram og fin barnerumpe *winkwink*[/pedomode] Idag flytter jeg. Shait! gudd løkk Lenke til kommentar
hylo Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 kjære hylo Kjære? Kjære Jonas, da har jeg tatt meg friheten til å ta med badebukse til deg. :) Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Jeg hater Windows. Hater, hater, hater windows. Jeg skal bombe hovedbygget deres. Fy faen. -_- Eventuelt bare gå over til linux, og få så mange med deg som mulig. Jeg har bl.a. dratt med vår kjære hylo, og han trives godt. Hedning! Stikk blasfemien din opp i stumpen og tie! Windows eier alt og alle! ALL HAIL WINDOWS! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Jeg kommer ikke til å gå over til Linux om jeg får betalt for det en gang. Been there, done that, have the t-shirt, not going back. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Jeg kommer ikke til å gå over til Linux om jeg får betalt for det en gang. Been there, done that, have the t-shirt, not going back. Flink jente. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Kjære Jonas, da har jeg tatt meg friheten til å ta med badebukse til deg. :) Yay, thanks. Håper den er hel.. ^^ Jeg hater Windows. Hater, hater, hater windows. Jeg skal bombe hovedbygget deres. Fy faen. -_- Eventuelt bare gå over til linux, og få så mange med deg som mulig. Jeg har bl.a. dratt med vår kjære hylo, og han trives godt. Hedning! Stikk blasfemien din opp i stumpen og tie! Windows eier alt og alle! ALL HAIL WINDOWS! Jeg kommer ikke til å gå over til Linux om jeg får betalt for det en gang. Been there, done that, have the t-shirt, not going back. Windowshorer, hele gjengen (bortsett fra elskverdige Hylo). Kjøpt og betalt av et aidsfirma uten hemninger. Verden ville vært mye bedre om de ikke var der/var mye mindre. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Dere får så snillt språk når dere diskuterer de der greiene der. Det er kinda søtt. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Jeg kommer ikke til å gå over til Linux om jeg får betalt for det en gang. Been there, done that, have the t-shirt, not going back. Du skjønte sikkert ikke hvordan du bruker det. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 aidsfirma Aids <3 Verden ville vært mye bedre om de ikke var der/var mye mindre. Bullshit bitch. Microsoft rocker, bare synd de må ha dette jævla programmet som sjekker om en har ekte windows eller ikke. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Problemet med Linux er jo at jeg ikke får spilt spillene mine på det, enklere er det ikke. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 ÅKEI SKAL ALLE GÅ OVER TIL MAC? GREEN: :WOHO: :TITTIES: Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Du skjønte sikkert ikke hvordan du bruker det. Jo, faktisk (ohnoes, en jente som skjønte linux?!?!!!?!?!!!???).Men jeg bruker faktisk pc-en min som spillkonsoll. Da sier det seg selv at inntil videre (ganske langt videre, vil jeg tippe) lønner det seg ikke for meg å ha Linux. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) pc-en min som spillkonsoll.Fail. Endret 12. mars 2008 av Hylo Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Når tilogmed Steam fryser helt random i Linux så sier det seg selv at det operativsystemet er ikke verdt noe særlig for gamere (: Lenke til kommentar
j-- Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Verden ville vært mye bedre om de ikke var der/var mye mindre. Bullshit bitch. Microsoft rocker, bare synd de må ha dette jævla programmet som sjekker om en har ekte windows eller ikke. Det er ikke BS, det er fakta. Hadde de vært mindre ville andre firmaer vokst opp og skapt konkurranse, som ville gitt bedre samkjøring mellom forskjellige OS, og bedre kvalitet på det som kommer ut. Spill kunne fungert på flere plattformer, og åpne standarder ville gjort hverdagen til folk mye mye bedre. SÅ STIKK MS OPP I ANALKANALEN DIN Problemet med Linux er jo at jeg ikke får spilt spillene mine på det, enklere er det ikke. Det ville løst seg på sikt om folk brukte andre alternativer. Synd det er så mange sauer som følger flokken, for ellers ville man hatt flere brukere på andre systemer, og dermed større grunn for spillselskapene å utvilke multiplattformsspill. ÅKEI SKAL ALLE GÅ OVER TIL MAC? GREEN: :WOHO: :TITTIES: Kan jeg slippe? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Linux er for de med downssyndrom. neste gang jonas er full i oslo, skal jeg ta han med hjem for å tatovere "ms <3" rundt rektumet hans. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) Tror du har misforstått hele greia, om du i det hele tatt tenkte på å spille spill med en Linux-box. PSILL ER FOR PUSSIES. DU VET. SÅNNE HER: Det er ikkenoe kompliment til katter. Bajse på dere. Treninglolz. Endret 12. mars 2008 av Hylo Lenke til kommentar
j-- Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) Når tilogmed Steam fryser helt random i Linux så sier det seg selv at det operativsystemet er ikke verdt noe særlig for gamere (: Steam finnes ikke en "native" linuxklient, så det er ikke rart om ting fryser når det må emuleres. Men for deg er det nok best å holde seg til wintendo, ja. Lars: Jeg blir stolt av deg nå Endret 12. mars 2008 av clvn Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) Når tilogmed Steam fryser helt random i Linux så sier det seg selv at det operativsystemet er ikke verdt noe særlig for gamere (: Steam finnes ikke en "native" linuxklient, så det er ikke rart om ting fryser når det må emuleres. Men for deg er det nok best å holde seg til wintendo, ja. Det er jo ikke som om jeg kun bruker pc-en til å game heller, daaaaa. x)Edit: Oi, total feilformulering, men whatever. Jeg har jo diverse andre konsoller og, men jeg liker mange av mulighetene man har til pc. Og da kan jeg sitte her samtidig. Endret 12. mars 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg