LeLiLa Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg har 2!Kitty vet hva alle vil To hva? Det vil du ikke vite. De er ekle å se på. Du har rett Noen ganger så skremmer deg meg å vite at jeg har to "/ Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Kommer til å bli total forbud på Alkohol i norge, I just know it! Da blir jeg kriminell... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Kommer til å bli total forbud på Alkohol i norge, I just know it! Og totalforbud på røyk og snus. Og. Og.. Lettbrus! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Du har rett Noen ganger så skremmer deg meg å vite at jeg har to "/ Ja. Dobbel glede da, men. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Okay, nå skal jeg ta opp min gamle hobby. Bombardere folk med linker til dårlig musikk som...Ateens! Eventuelt kidnappe. Bubbels eide da! Ikke Inga from sweeden nei =( =(. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Vil du komme ned hit? Så kan vi leke med ponni og lage dusker..? Ponni? Bikkja. Nå blir mushi sur for bruk av ordet bikkje. =D Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Du har rett Noen ganger så skremmer deg meg å vite at jeg har to "/ Ja. Dobbel glede da, men. Jammen, vanskelig å få oppi en, ikke sant? Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 edit: Billy Bob, semulegrynsgrøt Takk Datasmurf. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Godterier også Alt som er farlig blir forbudt. Japp, uten tvil. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Du HAR røyket sokkene dine, du! Oo niks. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ikke Inga from sweeden nei =( =(. Nei, hun var ikke heit engang Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Godterier også Et forbud mot godteri er jo ikke akkurat så galt da, det ville bare vært med på å skape et sunnere Norge Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg har 2!Kitty vet hva alle vil To hva? Det vil du ikke vite. De er ekle å se på. Du har rett Noen ganger så skremmer deg meg å vite at jeg har to "/ Har du 2 tommer? :!: SOAD-sitat "MY COCK IS MUCH BIGGER THAN YOURS" http://www.lyricstop.com/c/cigaro-systemofadown.html Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Har du fått deg lekekamerat? She's so cute! Ponni? En bitteliten en da. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jammen, vanskelig å få oppi en, ikke sant? Pakker jo oppi to da vel. :S Du HAR røyket sokkene dine, du! Oo niks. Jeg er ikke overbevist. Et forbud mot godteri er jo ikke akkurat så galt da, det ville bare vært med på å skape et sunnere Norge Alkohol derimot. Nei og nei. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Har du 2 tommer? :!: SOAD-sitat "MY COCK IS MUCH BIGGER THAN YOURS" http://www.lyricstop.com/c/cigaro-systemofadown.html Sånn litt merkelig spørsmål, men: Føler du at du forstår deg på System of A Down sine sanger? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hva er den jævla ponnien som blir nevnt annenhver post her? Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Godterier også Et forbud mot godteri er jo ikke akkurat så galt da, det ville bare vært med på å skape et sunnere Norge Joda, men også en sinna Kim Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Nå blir mushi sur for bruk av ordet bikkje. =D Tvilsomt om det faktisk er en hund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg