L4r5 Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Det er ikke henne det er noe galt med. Det er jeg som er feil. Denne gangen høres det ut som hu overreagerer. Jeg kan gi hu de 102 kronene hvis jeg får kontonummer. Men det er vel ikke pengene det står på. Er vel mer det at "du er så uansvarlig". Legg merke til hermetegnene. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Så du vil heller bli voldtatt hos SLimda enn å spare opp litt ekstra slik at du kan sove i trygghet? Hvordan sparer jeg penger jeg ikke har? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Hvorfor skal jeg det når hun allerede har fått flere tusen av meg? Hvis det gir deg en ferietur er det verd det. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Så du vil heller bli voldtatt hos SLimda enn å spare opp litt ekstra slik at du kan sove i trygghet? Hvordan sparer jeg penger jeg ikke har? Jeg utsatte min tur til Bodø. Jeg kan betale deg litt på siden i bytte mot visse tjenester. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Så du vil heller bli voldtatt hos SLimda enn å spare opp litt ekstra slik at du kan sove i trygghet? Tross tittel og rykte er jeg dessverre kjempekjedelig i virkeligheten, og gjør ikke sånt. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Det er ikke henne det er noe galt med. Det er jeg som er feil. Denne gangen høres det ut som hu overreagerer. Jeg kan gi hu de 102 kronene hvis jeg får kontonummer. Men det er vel ikke pengene det står på. Er vel mer det at "du er så uansvarlig". Legg merke til hermetegnene. Hvis det handlet om pengene hadde hun tatt 102 kroner og vært ferdig med det. Jeg har uansett betalt mobilregningene mine selv siden jeg var tolv, så jeg betaler jo denne også. Jeg skal ikke legge ut det nøyaktige beløpet hun tok, men det var ganske mange ganger så mye som kostnadene for utgående samtaler. Så ja, det er uansvarligheten min. Det at jeg er så forbanna tankeløs. Tenk å ringe noen jeg er glad i når de er på ferie i to måneder. Tenk så grusomt. Hvorfor skal jeg det når hun allerede har fått flere tusen av meg? Hvis det gir deg en ferietur er det verd det. Jeg la pengeboka på bordet og sa "for all del, bare ta alt jeg har", men det gjorde hun ikke. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Jeg la pengeboka på bordet og sa "for all del, bare ta alt jeg har", men det gjorde hun ikke. Hun lot 98 kroner ligge igjen? Bitches be crazy. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Hun lot 98 kroner ligge igjen? Bitches be crazy. Hun tok fra kontoen min via nettbank, og var ikke interessert i kontanter. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 (endret) Hun tok fra kontoen min via nettbank, og var ikke interessert i kontanter. Hvorfor har hun tilgang til din nettbank? Det er jo det samme som om hun hadde sniket seg inn på rommet ditt og stjålet fra sparebørsen din. EDIT: Nei vent, du er 15? Disregard my post. Endret 6. august 2012 av Sulfuric Lenke til kommentar
felicity Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Hvorfor har hun tilgang til din nettbank? Det er jo det samme som om hun hadde sniket seg inn på rommet ditt og stjålet fra sparebørsen din. Det er hun som eier kontoen min siden jeg er under 18, så jo, selvsagt har hun det. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Mhm, jeg husket det akkurat. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Okei, bare glem det her. Det har ikke noe for seg å analysere mine personlige tragedier i plenum. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Okei, bare glem det her. Det har ikke noe for seg å analysere mine personlige tragedier i plenum. Så moren din vil ha kontroll over deg? Nekter hun deg også å spise visse ting, leskedrikker og velger ut hvilke klær du skal bruke? Lenke til kommentar
felicity Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Tragedie?...... Jeg mistet ferien min, ble slått og fratatt penger? Hva kaller du det, en dans på roser? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Tragedie?...... Jeg mistet ferien min, ble slått og fratatt penger? Hva kaller du det, en dans på roser? Være tenåring? Lenke til kommentar
felicity Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 (endret) Glem det, jeg melder meg ut. Endret 6. august 2012 av Vida Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Glem det, jeg melder meg ut. Sorry men verken det å miste ferie, bli fratatt penger eller å bli servert en skikkelig ørefik av foreldre er verdens undergang. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Tragedie?...... Jeg mistet ferien min, ble slått og fratatt penger? Hva kaller du det, en dans på roser? Hvis vold ikke funker, så har man ikke brukt nok vold. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 ørefik Dette. Dette. Når påsto jeg at det var verdens undergang? Jeg spurte om noen kunne tilby meg tak over hodet et par netter. Med en gang diskusjonen skled ut i feil retning ba jeg om at vi holdt fokus unna det jeg kaller en personlig tragedie, i håp om å stoppe diskusjonen. Resultatet blir en ny diskusjon angående ordvalget mitt? Altså, kom igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg