felicity Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Men, skulle ikke du til Hellas i den perioden? Nei, den ferien ble tatt fra meg. Så det jeg står igjen med er tur/retur-billett til Oslo. Og jeg har absolutt ingen penger overhodet, bortsett fra de 98 i pengeboka. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Hva i alle dager skal du med plass å bo i en uke? Har ikke du hotellrom eller noe? Lenke til kommentar
felicity Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Duh, har bodd der selv. Det er skikkelige kjekke fyrer som liker å være sosial. Jeg stoler ikke på din omgangskrets. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Nei, den ferien ble tatt fra meg. Så det jeg står igjen med er tur/retur-billett til Oslo. Og jeg har absolutt ingen penger overhodet, bortsett fra de 98 i pengeboka. Fikk du bot for å blotte deg? Lenke til kommentar
felicity Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Hva i alle dager skal du med plass å bo i en uke? Har ikke du hotellrom eller noe? Jeg skulle til Hellas i den perioden, og må altså innom Oslo først. Nå har mamma tatt fra meg billettene til Hellas, så jeg står igjen med tur/retur til Oslo. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Nei, den ferien ble tatt fra meg. Så det jeg står igjen med er tur/retur-billett til Oslo. Og jeg har absolutt ingen penger overhodet, bortsett fra de 98 i pengeboka. Er vel restbilletter så du får ikke noe penger tilbake uansett. Tja, når du ikke kjenner noen i oslo og bare har 98,- er det kanskje best å holde seg nordpå? Lenke til kommentar
felicity Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 (endret) _ Endret 6. august 2012 av Vida Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 (endret) Fikk du bot for å blotte deg? Nei, jeg ble straffet av moren min for å ha brukt 102 kroner på å ringe til utlandet. http://www.youtube.com/watch?v=-dAcz89R_2M Endret 6. august 2012 av Sulfuric 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Sikker på at du ikke er litt melodramatisk nå?, krisesenteret? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Hva er egentlig galt med hu mora di? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Hva i alle dager skal du med plass å bo i en uke? Har ikke du hotellrom eller noe? Jeg skulle til Hellas i den perioden, og må altså innom Oslo først. Nå har mamma tatt fra meg billettene til Hellas, så jeg står igjen med tur/retur til Oslo. Jeg har en sofa du kan få låne, om du absolutt vil gjennomføre turen din til Oslo. Kan dog ikke love oppsyn hele tiden, da jeg jobber. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Hva er egentlig galt med hu mora di? Det er ikke henne det er noe galt med. Det er jeg som er feil. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Jeg har en sofa du kan få låne, om du absolutt vil gjennomføre turen din til Oslo. Kan dog ikke love oppsyn hele tiden, da jeg jobber. It's a trap. 2 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Jeg har en sofa du kan få låne Kan jeg ikke sove på gulvet? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Mora di virker rar. Eller så får ikke vi høre hele historien. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Mora di virker rar. Eller så får ikke vi høre hele historien. Historien: Jeg har ringt Runar i USA, hun har fått opp 102 ekstra kroner på mobilregningen, derfor blir jeg fratatt pengene mine og ferien min som straff. Det er ikke mer. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Jeg har en sofa du kan få låne Kan jeg ikke sove på gulvet? Hvis du vil. Kan sove i stolen min også. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Så du vil heller bli voldtatt hos SLimda enn å spare opp litt ekstra slik at du kan sove i trygghet? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 kan du ikke gi hun de 98 kronene dine, evt pante noen flasker? Lenke til kommentar
felicity Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 kan du ikke gi hun de 98 kronene dine, evt pante noen flasker? Hvorfor skal jeg det når hun allerede har fått flere tusen av meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg