Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva i alle dager skal du med plass å bo i en uke? Har ikke du hotellrom eller noe?

Jeg skulle til Hellas i den perioden, og må altså innom Oslo først. Nå har mamma tatt fra meg billettene til Hellas, så jeg står igjen med tur/retur til Oslo.

Lenke til kommentar

Nei, den ferien ble tatt fra meg. Så det jeg står igjen med er tur/retur-billett til Oslo. Og jeg har absolutt ingen penger overhodet, bortsett fra de 98 i pengeboka.

Er vel restbilletter så du får ikke noe penger tilbake uansett.

Tja, når du ikke kjenner noen i oslo og bare har 98,- er det kanskje best å holde seg nordpå?

Lenke til kommentar

Hva i alle dager skal du med plass å bo i en uke? Har ikke du hotellrom eller noe?

Jeg skulle til Hellas i den perioden, og må altså innom Oslo først. Nå har mamma tatt fra meg billettene til Hellas, så jeg står igjen med tur/retur til Oslo.

Jeg har en sofa du kan få låne, om du absolutt vil gjennomføre turen din til Oslo. Kan dog ikke love oppsyn hele tiden, da jeg jobber.

Lenke til kommentar

Mora di virker rar. Eller så får ikke vi høre hele historien.

Historien:

Jeg har ringt Runar i USA, hun har fått opp 102 ekstra kroner på mobilregningen, derfor blir jeg fratatt pengene mine og ferien min som straff.

Det er ikke mer.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...