Sexylubb1 Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Ja det tok av nå. Ser plutselig jævlig mørke skyer komme inn over Fløyen. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Ser ingen mørke skyer her på Paradis Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Nei men det er jo selvklart. På Paradis er det alltid blå himmel. Alt annet er blått også, forøvrig. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Hvordan får jeg byttet låsen i en dør, og hva koster dette? Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Låsesmed fikser det nok, koster noen tusen. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Det kommer nok veldig an på hva slags dør det er og. Er det en innedør fikser du det lett selv og en ny lås koster sikkert ikke mange lappene. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Hørte jeg torden utenfor? Tips dagbladet. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Hørte jeg torden utenfor? Tips dagbladet. Jeg tipset dagbladet om at forskere har funnet ut at universet antakeligvis kommer til å gå dukken mange millioner år tidligere enn antatt. Men de skrev ikke noen katastrofeartikkel om det. Da regner jeg med de ikke er interesserte i torden heller. Men BA er kanskje interessert. Brb Summetonen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Hvordan får jeg byttet låsen i en dør, og hva koster dette? Som andre har sagt så spørs det på låsen. Nyere ytterdørlåser har en utbyttbar låsesylinder. Den klarer du å skru opp og bytte selv. Koster vel noen hundrelapper å kjøpe ny sylinder. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Jeg har 98 kroner. Så jeg får vel ikke gjort det. Seriøst spørsmål: Er det noen i Oslo-området jeg kan sove hos fra den 8. til den 14.? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Er det etter at du har fylt 16? I såfall er jeg sikker på at et par stykker her inne tilbyr seg å la deg overnatte mot enkelte motytelser. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Jeg har 98 kroner. Så jeg får vel ikke gjort det. Seriøst spørsmål: Er det noen i Oslo-området jeg kan sove hos fra den 8. til den 14.? Om du på det tidspunktet er 16 så kan jeg nok dra over og låne gjesterommet til min bror om du vil sove med meg. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Er det etter at du har fylt 16? I såfall er jeg sikker på at et par stykker her inne tilbyr seg å la deg overnatte mot enkelte motytelser. Jeg fyller 16 den 12. Så nei, for det meste ikke. Men virkelig, jeg mener alvor. Jeg trenger et sted å sove i den perioden. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Fuck deg Lars. Du, din flørtepus. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Nei men det er jo selvklart. På Paradis er det alltid blå himmel. Alt annet er blått også, forøvrig. Hahah. Men nå regner det Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Seriøst spørsmål: Er det noen i Oslo-området jeg kan sove hos fra den 8. til den 14.? Jeg kan ringe opp noen av mine gamle kamerater rundt Torshov(ikke Sinsen). ? Lenke til kommentar
felicity Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Jeg kan ringe opp noen av mine gamle kamerater rundt Torshov(ikke Sinsen). ? Hvis dine gamle kamerater er narkovrak - nei takk. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Selv om det ikke er noen trøst hadde du glatt fått låne min sofa i et par dager, om jeg hadde bodd i Oslo. Men, skulle ikke du til Hellas i den perioden? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Hvis dine gamle kamerater er narkovrak - nei takk. Duh, har bodd der selv. Det er skikkelige kjekke fyrer som liker å være sosial. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg