Bruker-33331 Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 20 kroner på at hun er død. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Hun er nok dau ja, dessverre. Er kjipt når sånt skjer, men enda kjipere at ingen reagerte når de tydeligvis hørte hyl og skrik. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Hun er nok dau ja, dessverre. Er kjipt når sånt skjer, men enda kjipere at ingen reagerte når de tydeligvis hørte hyl og skrik. Det er lett å si, men f.eks. her jeg bor (baksiden av Bergen sentrum) er det jævlig mye skriking og hyling i helgene uansett. T.o.m skyting innimellom. Jeg ringer ikke til politiet hver gang jeg hører noe slikt. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Jeg hører ofte hyl og skrik her. Gidder vel ikke ringe politiet bare fordi folk spaserer forbi i fylla. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Ny Madeleine sak i Norge inc Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 T.o.m skyting innimellom. Jeg ringer ikke til politiet hver gang jeg hører noe slikt. Uh... 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 (endret) Media klarte nettopp å dra Utøya-saken inn i den nåværende forsvinningssaken i Oslo og. Og nå som det hadde roet seg... Det ER jo faktisk ganske sjukt og fælt for familien å miste to barn på slikt tragisk vis da. Ikke så rart at det blir nevnt akkurat. Edit: Jeg hører forresten også fæle skrik om natta nesten hver eneste natt til lørdag og søndag. Har slutta å reagere på det, er så vanlig. Og jeg bor jo ikke i Oslo en gang. Endret 6. august 2012 av HedvigR Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 (endret) Edit: Jeg hører forresten også fæle skrik om natta nesten hver eneste natt til lørdag og søndag. Har slutta å reagere på det, er så vanlig. Og jeg bor jo ikke i Oslo en gang. Hører også det og jeg bor ikke i fauske en gang. Edit: ikke så mye skudd da. Endret 6. august 2012 av Primer4 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 T.o.m skyting innimellom. Jeg ringer ikke til politiet hver gang jeg hører noe slikt. Haha WTF hvor er det du bor hen som du ikke ringer politiet når du hører skyting? Ghettostrøk ass Lenke til kommentar
greenman Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Det er lett å si, men f.eks. her jeg bor (baksiden av Bergen sentrum) er det jævlig mye skriking og hyling i helgene uansett. T.o.m skyting innimellom. Jeg ringer ikke til politiet hver gang jeg hører noe slikt. Hvor er baksiden av Bergen sentrum? 1 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 samma tenkte jeg. trukke jeg har hørt skyting på natta noen plass jeg har vært. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Den følelsen når du går i Oslo, og hører noen skyter av 4-5 skudd kanskje rundt 100meter fra deg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Er det virkelig så uvanlig å ha hørt skyting? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Tells det om du bor i nærheten av ett leirdueskytesenter? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 når jeg bodde i kjøpenhavn en stund så hørte jeg ikkeno sjøl, men leste om det i avisa dagen etterpå ellerno. bodde så langt unna alt sånt. i japan hørte jeg ingenting heller og da bodde jeg ganske sentralt i tokyo. ingen av stedene var fancy ellernoe sånt. kanskje jeg bare har vært heldig? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Jeg har aldri i livet mitt hørt skudd, faktisk. Utenom fra luftpistoler og salongrifler Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Misforstå meg rett, det er ikke sånn at det har skjedd meg ofte, men det har vært et par ganger. Først et par, tre skudd og så en pause og så noen flere. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Jeg har hørt mange skudd. Men det var jeg som skjøt. (ikke i norge). Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Det er lett å si, men f.eks. her jeg bor (baksiden av Bergen sentrum) er det jævlig mye skriking og hyling i helgene uansett. T.o.m skyting innimellom. Jeg ringer ikke til politiet hver gang jeg hører noe slikt. Hvor er baksiden av Bergen sentrum? Gravdal/Fyllingsdalen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg