Notelitten Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 “Growing up is never easy. You hold on to things that were. You wonder what's to come. But that night, I think we knew it was time to let go of what had been, and look ahead to what would be. Other days. New days. Days to come. The thing is, we didn't have to hate each other for getting older. We just had to forgive ourselves... for growing up.” 1 Lenke til kommentar
settings Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 da forblir jeg heller som jeg er, ellers takk. Du vet at mannens G-punkt er der? jada, i feil enda av staken. “Growing up is never easy. You hold on to things that were. You wonder what's to come. But that night, I think we knew it was time to let go of what had been, and look ahead to what would be. Other days. New days. Days to come. The thing is, we didn't have to hate each other for getting older. We just had to forgive ourselves... for growing up.” jeg har i følge mange ikke kommet meg forbi 3 år, så jeg trenger ikke tilgi megselv enda. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Lyst til å forbli jailbait? Joda, skjønner deg så absolutt. Straks du blir 16, så er ikke du like attraktiv og spennende. Like før du blir en gammel skrukkete dame, jo. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Det er akkurat det som er problemet. Helvete da, ikke gni det inn. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 (endret) Men når man er 16 har man lov til å pule en på samme alder da uten å bli ettersøkt av FBI. Endret 6. august 2012 av Lami Lenke til kommentar
felicity Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Jeg er avhengig av å være ulovlig for å virke interessant. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Det er akkurat det som er problemet. Helvete da, ikke gni det inn. Jeg har andre ting jeg kan gni inn, om du ønsker? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Ja, du vet hvilken by jeg bor i. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Ja, du vet at jeg er ganske låst i en annen by for øyeblikket. Jeg er i Oslo den 8., da. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Jeg er så jævla sulten. Skal jeg ta meg en bolle kanskje? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Ja, du vet at jeg er ganske låst i en annen by for øyeblikket. Jeg er i Oslo den 8., da. Kom og spis lunsj med meg på Gardermoen den niende, da! Lenke til kommentar
settings Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Jeg har da fått ansvaret for pizza til middag, kransekake til bestefar, og jeg skal hente stresslesser med mamma etterpå, dette beviser at mellom 06.00 og 14.00 burde man sovet. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Kom og spis lunsj med meg på Gardermoen den niende, da! Ååå, da er jeg i Hellas. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Ååå, da er jeg i Hellas. Teeeit. Lenke til kommentar
settings Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Ååå, da er jeg i Hellas. Teeeit. dere får dele en tankelunsj mens dere begge er på vei bort fra dette kalde, jævlige landet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 (endret) Er det da noe galt med meg? Nope. edit: Vel, strengt tatt kan det være noe galt med deg, men DET er hvertfall ikke galt. Endret 6. august 2012 av Daskemannen Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Jeg er i Oslo den 8., da. Er du? Jøss. Kom innom sentrum da, så skal jeg spandere på deg en brus. Sånn helt uten noe bak skumle planer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg