Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men skulle det skje, ta et bilde hvor dere kliner og send det på PM pliiis.

Jeg har massevis av bilder der jeg kliner med jenter, både med og uten klær.

Liker du best å suge eller slikke?

Suge.

Da foreslår jeg at du sender meg noen bilder, slik at jeg kan studere det, slik at jeg kan gi deg et svar.

Mhmhm, tror nok du bare er kåt.

Lenke til kommentar

Helst en video selvsagt for å konkludere om du er biseksuell eller ei, er vanskelig å vite sikkert uten video.

Dette kan også sendes på PM med en link til videoen opplastet til enten Dropbox, 4shared, Redtube eller lignende.

Vida: Da foreslår jeg at du laster opp et bilde og sender link på PM. Et bilde med eller uten klær :)

Da kan jeg hjelpe deg med å finne ut av din egentlig legning.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Helst en video selvsagt for å konkludere om du er biseksuell eller ei, er vanskelig å vite sikkert uten video.

Jeg kan ordne det neste gang jeg tilfeldigvis havner til sengs med en jente. Men jeg har det med å bli veldig påvirket av øyeblikket, og derfor kan det se ut som jeg er litt mer full av affeksjon enn jeg egentlig er. Jenter er mest bare gøy.

Mhmhm, tror nok du bare er kåt.

Det er altfor mange deilige jenter i verden til å ikke være det.

Lenke til kommentar

Flott å høre. Ser fram til en PM fra deg!

Selvsagt, jenter er gøyest. Er masse å finne på mens hos oss menn er det kun kjør og hopp av i svingene, og vakum seffelur. Så skjønner deg litt.

Mvh gutt på samme alder.

Lenke til kommentar

Erfarne gutter burde jo da også ha stor kunnskap om hva jenter liker.

Selvsagt. Men sex med andre jenter etter min mening noe veldig annet enn sex med gutter, og jeg sammenligner det derfor ikke.

Ja, det blir som å sammenligne kobber og gull(i verdi).

Endret av Sulfuric
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...