Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Nei, jeg er i Hammerfest og det er bare mild bris! nesten så jeg kjenner en tåre i øyenkroken, så mye har jeg savnet sola og godvær! ;)

Damn right Kibs, våpen er elsk!

Den Store P: Da skal du til Værnes.. Det var der jeg var, og du kan glede deg! helegene blir du å tilbringe i Trondheim med babes! ;)

Endret av Rasch
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei, jeg er i Hammerfest og det er bare mild bris! nesten så jeg kjenner en tåre i øyenkroken, så mye har jeg savnet sola og godvær! ;)

Damn right Kibs, våpen er elsk!

*misunnelig*

Særlig kniver. :love:

Men det aner meg at jeg ikke kommer til å få noen i bursdagspresang, selv om jeg har ønsket meg det.

Lenke til kommentar

ehh.. Assassin? ^^

Nei, men altså jeg liker følelsen når jeg fyrer av et våpen, ikke maktfølelsen men adrenalinet. Smellet, lukten osv..

Men når man fyrer av en ag3 så hører man faktisk alt det mekaniske inni våpenet, selve smellet er ikke så høyt for deg.. Han ved siden av deg derimot..

Lenke til kommentar
Nei, vi fikk kun AG3.. Glock var kun til skarpskytterne.. Dessuten var jeg blant de siste som fikk skutt meg mg3 i førstegangstjenesten på værnes. Det er vist slutt på det nå..

Aaaw :( Poor fellow.

AG3 på family er fun da :D Ikke så altfor mange som har gjort det :p

Lenke til kommentar

Ja, det kan du bare glemme i førstegangstjenesten det å! :) Får nesten refs bare om du spør om det.. Men det kan jo hende du er heldig og får et snill befal, da kan det hende at du får lov. Det nærmeste jeg kom family var 20 skudd så fort jeg kunne på singelskudd..

Men på rep i I-styrken derimot, hoho der er det full spray!

Lenke til kommentar
"Hvilke mangekanter" viser vel bare at det er flere mangekanter som dekker flaten ?

To tolvkanter og en trekant er da flere enn en. Kan hende jeg er helt på jordet nå, har ikke vært borti oppgavetypen før,

da jeg som sagt ikke har P. Men jeg er i alle fall sikker på at jeg heller ikke hadde skrevet 3 løsninger. :tease:

lykke til :)

Lenke til kommentar
Hvordan har vi det i dag?

Fantastisk.

Prøven gikk ikke til helvete, jeg tror kanskje jeg karret meg til en 4'er eller noe.

Og det kan jeg takke de jævla pensjonistene i spania for. :love:

Hva med deg da, vesle du? ^^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...