Ferchie Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) Nei, jeg er i Hammerfest og det er bare mild bris! nesten så jeg kjenner en tåre i øyenkroken, så mye har jeg savnet sola og godvær! Damn right Kibs, våpen er elsk! Den Store P: Da skal du til Værnes.. Det var der jeg var, og du kan glede deg! helegene blir du å tilbringe i Trondheim med babes! Endret 12. mars 2008 av Rasch Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Nei, jeg er i Hammerfest og det er bare mild bris! nesten så jeg kjenner en tåre i øyenkroken, så mye har jeg savnet sola og godvær! Damn right Kibs, våpen er elsk! *misunnelig* Særlig kniver. Men det aner meg at jeg ikke kommer til å få noen i bursdagspresang, selv om jeg har ønsket meg det. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Njaa, kniver er morsomt det å, men jeg liker skytevåpen best da, liker å skyte! ^^ Lenke til kommentar
Nie Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 "Det er bare det med de kjønnshårene. Han tror han er mann." Det er alltid like spennende å få med seg bruddstykker av samtaler. Har noen fortalt dere hvor fantastisk syke dere er her inne, btw? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 ehh.. Assassin? ^^ Nei, men altså jeg liker følelsen når jeg fyrer av et våpen, ikke maktfølelsen men adrenalinet. Smellet, lukten osv.. Men når man fyrer av en ag3 så hører man faktisk alt det mekaniske inni våpenet, selve smellet er ikke så høyt for deg.. Han ved siden av deg derimot.. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Kniver bråker ikke så mye. Nei nemlig, derfor er de ikke så gøye, jeg stod på en parkeringsplass rett ved et gamlehjem av alle ting, og fyrte av 7-8 kuler med en glock, på en gammel bil som stod der, var rimelig døv etterpå. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Har du skutt med glock? ooh, jeg har enda ikke skutt med en sånn en! Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Har du skutt med glock? ooh, jeg har enda ikke skutt med en sånn en! Har du vel, du har vært i militæret Har skutt med en del andre våpen å, selvfølgelig hadde jeg ikke hørselsvern på noen av gangene, det er qlt. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Jeg vil også skyte med noe kraftigere enn Tippmann 98C Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Nei, vi fikk kun AG3.. Glock var kun til skarpskytterne.. Dessuten var jeg blant de siste som fikk skutt meg mg3 i førstegangstjenesten på værnes. Det er vist slutt på det nå.. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Nei, vi fikk kun AG3.. Glock var kun til skarpskytterne.. Dessuten var jeg blant de siste som fikk skutt meg mg3 i førstegangstjenesten på værnes. Det er vist slutt på det nå.. Aaaw Poor fellow. AG3 på family er fun da Ikke så altfor mange som har gjort det Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Ja, det kan du bare glemme i førstegangstjenesten det å! Får nesten refs bare om du spør om det.. Men det kan jo hende du er heldig og får et snill befal, da kan det hende at du får lov. Det nærmeste jeg kom family var 20 skudd så fort jeg kunne på singelskudd.. Men på rep i I-styrken derimot, hoho der er det full spray! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Aaah, prøve i samfunnsfag. Wish me luck? ^^ Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 "Hvilke mangekanter" viser vel bare at det er flere mangekanter som dekker flaten ? To tolvkanter og en trekant er da flere enn en. Kan hende jeg er helt på jordet nå, har ikke vært borti oppgavetypen før, da jeg som sagt ikke har P. Men jeg er i alle fall sikker på at jeg heller ikke hadde skrevet 3 løsninger. lykke til Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Hvordan har vi det i dag? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Hvordan har vi det i dag? Fantastisk. Prøven gikk ikke til helvete, jeg tror kanskje jeg karret meg til en 4'er eller noe. Og det kan jeg takke de jævla pensjonistene i spania for. Hva med deg da, vesle du? ^^ Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 gz Nie! Så da er humøren oki? ASL? Det vil jeg skrive til noen på solchat, men får ikke kobla til.. :/ Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Heisann!! Åssen gårre folkens!!?? Nokken som har ein strålandes ide om ein film eg skal lage? Den skal inneholde ein start, midtdel og slutt, med ei konflikt.. Ganske fritt.. Berre det må gå ann å lage.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg