Heddy Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Og du syns jeg er syk... ^^ Det er plass til mange sykinger da. Liker du hamburgere? Hvem liker ikke hamburgere? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Hvem liker ikke hamburgere? De som ikke spiser kjøtt, f.eks. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 De liker det (som oftest) når de spiser det, men de velger å ikke spise det av diverse tullete grunner. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Hvem liker ikke hamburgere? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Jeg elsker kuk. Jeg tror jeg skal gifte meg med en kuk og få kukunger. Og så kan jeg spise dem. diskraped Hvem liker ikke hamburgere? Jeg liker potetgull, og hamburgere, og jeg pleir å sitte forran pcen og shitposte. Jeg er den mannelige versjonen av deg. will u pls marry me? De som ikke spiser kjøtt, f.eks. Hahaha, god damn. Jeg elsker deg. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Er det mulig på noen som helst måte å kontakte politiet anonymt? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Er det mulig på noen som helst måte å kontakte politiet anonymt? Bare å ringe det der tullenummeret 02280? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Ja. Men eg husker ikkje hvordan. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 (endret) Er det mulig på noen som helst måte å kontakte politiet anonymt? Bruk proxy, anmeld via politiet.no ? VENT SKAL DU ANMELDE MEG IGJEN? JEG HAR ALLEREDE FÅTT BESØKSFORBUD, er det ikke nok?1 Endret 4. august 2012 av Sulfuric 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 will u pls marry me? Sorry, men du er ikke mann nok for Hedvig. Hun hadde kjørt rett over deg. Hahaha, god damn. Jeg elsker deg. Jo, takk takk. Er det mulig på noen som helst måte å kontakte politiet anonymt? https://www.politi.no/tjenester/tips_politiet/ Lenke til kommentar
felicity Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Det der på nett er bare i forbindelse med tipsing, til politiets fordel. Jeg vil kontakte dem anonymt til min egen fordel. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Sorry, men du er ikke mann nok for Hedvig. Hun hadde kjørt rett over deg. https://www.politi.n.../tips_politiet/ I beg to differ, jeg har mer hår på armene enn det du har i skrittet ditt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Hva er det du ønsker å kontakte dem om? I beg to differ, jeg har mer hår på armene enn det du har i skrittet ditt. Ser det ut som jeg dater Hedvig? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Jeg er den mannelige versjonen av deg. :mellow: Sorry, men du er ikke mann nok for Hedvig. Hun hadde kjørt rett over deg. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Ser det ut som jeg dater Hedvig? Ja? Dere har circlejerked her i flere år. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Flere år? Hedvig har jo ikke vært aktiv så lenge engang. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Hva er det du ønsker å kontakte dem om? Jeg frykter for livet til noen jeg er glad i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg