Muggkaare Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Spiser en brødskive med kaviar og drikker et kaldt glass med saft. Kan livet bli bedre? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 HIS203 / Historiske kjelder og kjeldekritikk Det blir sikkert gøy! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Jeg håper det fortsatt eksisterer dyreparker i Norge når jeg en gang blir far. For ikke å glemme sirkus som de gamle klassikerne, Merano, Arnardo og Agora. Håper sirkus med dyr blir forbudt jeg,men GODE dyreparker støtter og liker jeg dyreparken i Kristiansand har de type dyrene du snakker om, er jo gigantisk der. Også kan man gå inn i apeparken <3 Ja, du og de fleste andre virker det som, men jeg liker sirkus med dyr. De må bare lære seg å behandle dyrene sine bedre. Har ikke vært i Kristiansand siden '94 eller noe. Da med to kompiser som jeg dro til Stavanger med, og farmor og farfar fant ut at det var best vi dro til Kristiansand. Mulig jeg var der en gang i 98 også, husker ikke. Lenke til kommentar
settings Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 jeg vet det skjer noe den 7, den 11 og den 14, men husker ikke hva Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Seriøst spørsmål; har det noen gang blitt foretatt en undersøkelse på hvor mange jenter/kvinner som faktisk liker analsex? Det vil jeg vite. Jeg vil anta (uten noe som helst bevis) på at de fleste jenter ikke liker eller ønsker anal-sex. Lenke til kommentar
""" Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Alle jenter digger analsex. 1 Lenke til kommentar
settings Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Dude, øya. Ikke øya, har ikke penger til det for tiden. nå vet jeg hva den 7 er, bestefar fyller noen og 80 tror jeg, fest for ham ^^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Anal er helt greit det, med korrekt forspill. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Ja, du og de fleste andre virker det som, men jeg liker sirkus med dyr. De må bare lære seg å behandle dyrene sine bedre. Har ikke vært i Kristiansand siden '94 eller noe. Da med to kompiser som jeg dro til Stavanger med, og farmor og farfar fant ut at det var best vi dro til Kristiansand. Mulig jeg var der en gang i 98 også, husker ikke. Joda, men sirkuslivet er jo egentlig ganske uforenlig med å behandle dyrene bra. Å reise rundt i trailere og å utføre strenge triks i manesjen kan aldri bli til bra behandling for dyrene. Du burde dra til Kristiansand igjen Det er så fantastisk der, og man ofte se at dyrene mates og lære mer om dem. Pluss at det er så utrolig fint der da. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Å legge seg kl 02 i natt for å stå opp kl 06 for å dra på jobb var ikke særlig smart... man lærer aldri. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Ikke å legge seg 5 og stå opp 12 heller. Jeg skulle liksom rette opp døgnet til mandag. Hedvig, jeg er overbevist om at det burde gå an, og når jeg en vakker dag kjører opp og skaffer meg bil, skal jeg ta en tur Norge rundt for å møte folk, og det innebærer også å dra i alskens fornøyelsesparker, dyreparker og badeland. Og hvis jeg aldri mer hører Ronan Keating med "When you say nothing at all", så skal jeg være fornøyd, skjønt ... Jeg kommer nok til å høre den flere ganger til i dag. Passe kjedelig å lage "mixtape" til et bryllup. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Og hvis jeg aldri mer hører Ronan Keating med "When you say nothing at all", så skal jeg være fornøyd, skjønt ... Jeg kommer nok til å høre den flere ganger til i dag. Passe kjedelig å lage "mixtape" til et bryllup. Denne er bedre. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Mye mulig, jeg liker bare én sang av henne, og det er den med Brad Paisley. Speaking of analsex, det diskuterte vi under bursdagsmiddagen til farmor på torsdag. Pappa tok det opp, og diskuterte det med onkelen, tanta si og to av søskenbarna på hhv. 15 og 19 år. Interessante greier. Farmor var virkelig ikke interessert i det, men ingen tenkte på det, selv om hun prøvde å skifte tema hele tiden. Vi kom frem til at ting ikke skal inn, men ut, og at det er 12 ganger så stor sjanse på å få HIV ved analsex enn ved vaginal sex. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Mye mulig, jeg liker bare én sang av henne, og det er den med Brad Paisley. Dust. Vi kom frem til at ting ikke skal inn, men ut, og at det er 12 ganger så stor sjanse på å få HIV ved analsex enn ved vaginal sex. Det innebærer jo riktignok at en av partene har HIV i utgangspunktet. Er det vanlig i din familie? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Speaking of analsex, det diskuterte vi under bursdagsmiddagen til farmor på torsdag. Pappa tok det opp, og diskuterte det med onkelen, tanta si og to av søskenbarna på hhv. 15 og 19 år. Interessante greier. Farmor var virkelig ikke interessert i det, men ingen tenkte på det, selv om hun prøvde å skifte tema hele tiden.Vi kom frem til at ting ikke skal inn, men ut, og at det er 12 ganger så stor sjanse på å få HIV ved analsex enn ved vaginal sex. Diskuterte dere seriøst analsex under bursdagsmiddagen til... farmor? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Ikke vær så fisefin, Zeromac. Vi skriver tross alt 2012. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Alle jenter digger analsex. Sitert for sannhet.Og de som sier de ikke liker det vet bare ikke at de liker det enda. 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Alle jenter digger analsex. Ekte menn elsker analsex. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg