Pubé Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Maskulint. Kjipe avholdsmann. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Du er en løgn. Maskulinitet er en løgn + jeg er en løgn = jeg er maskulin. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 En stein kan ikke fly. + Du kan ikke fly. = Du er en stein. Flott logikk. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Trodde vi var bestevenner etter forumtreffet i fjor. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Trodde vi var bestevenner etter forumtreffet i fjor. Jeg tror du tar ting for personlig og seriøst per nu, og anbefaler deg å ta et glass vann og å legge deg. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 En kveld uten satanisk messe, er en dag uten håndballinteresse. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Tårer er ikke særlig godt smøremiddel for anal, har jeg hørt. De profesjonelle foretrekker blod. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Bruker ikke glidemiddel. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Neida geir, er bare lettere brisen. Mann er ikke man uten å vise skikkelige følelser! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Den svære iguanaen jeg posta, og alligatoren. Og slangene og da, men det gjør jo ikke så mye ut av seg. Også var det søte små apekatter der og. Men det med alligatoren var egentlig litt trist, feil å ha et så stort dyr der. Den hadde ikke mye plass Hele konseptet med dyreparker er ganske trist. Neida. Dyreparker er en fin måte for barn å lære om dyr som ikke eksisterer naturlig i deres naboområde. Det være seg om det er bjørn og ulv i Namskogan Familiepark, eller bisamrotter og pytonslanger i dyreparken i Klæbu. Eller løver og tigre i dyreparkene i Sverige og Danmark. Usikker på om noen norske dyreparker har slike dyr, men ... Dyreparker er et lærerikt og morsomt konsept, hvor man kan ta en date (om vedkommende ikke er for merkelig når det kommer til dyr i bur), ta med barna, skoleklasser og hva det nå skal være. Jeg håper det fortsatt eksisterer dyreparker i Norge når jeg en gang blir far. For ikke å glemme sirkus som de gamle klassikerne, Merano, Arnardo og Agora. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 (endret) Faen så fint det er å vite at jeg ikke får mer enn fire timer søvn samme hvordan jeg vrir og vender på det nå. Skal få en manikyr på Stephen's Green i morgen og muligens booke oss inn på Viking Splash Tours eller ta oss en tur i parken. Parasomnia og søvnmønsterforstyrrelser er fint når man er på ferie, altså, spesielt siden den kicker inn når ting er litt ukjent eller stressende. Å være på ferie med min smånevrotiske supervenninne og mer-enn-smånevrotiske kjæreste teller som ukjent og stressende, viser det seg. Endret 4. august 2012 av Eplefe Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Jeg håper det fortsatt eksisterer dyreparker i Norge når jeg en gang blir far. For ikke å glemme sirkus som de gamle klassikerne, Merano, Arnardo og Agora. Håper sirkus med dyr blir forbudt jeg,men GODE dyreparker støtter og liker jeg dyreparken i Kristiansand har de type dyrene du snakker om, er jo gigantisk der. Også kan man gå inn i apeparken <3 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Tårer er ikke særlig godt smøremiddel for anal, har jeg hørt. De profesjonelle foretrekker blod. Hvor tar de blodet fra?! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Kom til Oslo, så skal jeg vise deg... Lenke til kommentar
felicity Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Kom til Oslo, så skal jeg vise deg... Hehe. Seriøst spørsmål; har det noen gang blitt foretatt en undersøkelse på hvor mange jenter/kvinner som faktisk liker analsex? Det vil jeg vite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg