Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Hele konseptet med dyreparker er ganske trist.

Nja, ikke de som er med på å opprettholde og øke bestanden av truede dyrearter synes jeg. Kristiansand Dyrepark er helt fantastisk. Men det er den eneste dyreparken jeg har det inntrykket av, har besøkt noen i Sverige som bare er deprimerende. Helt fryktelige.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dyreparka e fette døve uanfuckingsett, kæm faaan bryr sæ om fuckings dyr som gjør ka dæm gjør tevanig bak nån jævla glassvægga, ikke mæ iaffal, kanskje om æ hadd ansvare førr en unge eller nåkka likkens men æ finn ikke dyr unnerholdanes i det hele tatt, nok me katta te bæsteføreldran!!

Lenke til kommentar

Den svære iguanaen jeg posta, og alligatoren. Og slangene og da, men det gjør jo ikke så mye ut av seg. Også var det søte små apekatter der og.

Men det med alligatoren var egentlig litt trist, feil å ha et så stort dyr der. Den hadde ikke mye plass :(

 

Hele konseptet med dyreparker er ganske trist.

whyy?

 

Var i en dyrepark i Danmark en gang som var ganske trist, dårlig vann til dyrene osv. ganske kjipt.

Endret av Tsjuden
Lenke til kommentar
Du e særr d døveste æ veit så i guess we're even.
Æ trur fan steikje at du træng å lægg dæ, mor, for no e æ drit lei dæ alt, og æ har berre sett to av postan dine.

Å koffer ska æ ta hænnsyn te dine føkkings ubetydeli, smålige meininga nårr æ føle førr å rænt på internette i kvellinga??, nei tru æ vis like my hennsyn te dæ har som æ vill ha gjort hadd æ møtt dæ på byn.

Lenke til kommentar

Å koffer ska æ ta hænnsyn te dine føkkings ubetydeli, smålige meininga nårr æ føle førr å rænt på internette i kvellinga??, nei tru æ vis like my hennsyn te dæ har som æ vill ha gjort hadd æ møtt dæ på byn.

Innlegg må skrives på norsk, svensk, dansk eller engelsk. SMS-/leet-språk og dialekt er forbudt, det samme gjelder slang. Overdreven bruk av smilies, store bokstaver eller andre tegn er forbudt.

Retningslinjer

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...