Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, den er søt :( Ikke mat!

MAsse proteiner.

Slik hadde Bear Grylls spillet sett ut på Super Nintendo.

"Not only is this giant insect full of proteins, it will also gross out anyone who watches at home!"

Genialt.

Now Playing: NWA - Fuck The Police

Yeah, riil gangstah up in hurrr

Endret av Sulfuric
Lenke til kommentar

mercedes er faktisk kjørbart, kvalitet.

I dag solgte jeg 36 slitte, vanlige og ikke akkurat sjeldne vinyler for 700 kroner. Må si jeg gjorde et godt varp, og nå er jeg tilbake på trøndersk jord, så nå får dere endelig alle æ-ene, ø-ene og å-ene dere vil ha.

Jeg elsker ÆØÅ

post nr. 3 i en post.

Jeg har fått tyskercola, nedtur.

Tyskercola gjennkjennes på smaken og at det ikke er hull i aleminius biten man åpner med.

før dette prøvde jeg og en annen oss på macern cheesburgere og milkshake, da både burger-king og max var stengt. ned tur på nedtur på nedtur der.

men liker nye merca hans da, 99 modell ettellerannet med ca 120 hester, automat.

Endret av settings
Lenke til kommentar

Den svære iguanaen jeg posta, og alligatoren. Og slangene og da, men det gjør jo ikke så mye ut av seg. Også var det søte små apekatter der og.

Men det med alligatoren var egentlig litt trist, feil å ha et så stort dyr der. Den hadde ikke mye plass :(

Endret av HedvigR
Lenke til kommentar

Men det med alligatoren var egentlig litt trist, feil å ha et så stort dyr der. Den hadde ikke mye plass :(

Alligatorer trenger ikke så mye plass. Hvis de har det varmt nok og får nok mat så ligger de stort sett i ro uansett. De blir bare glad for å slippe å bevege seg så mye for å få mat. Spørs selvsagt nøyaktig hvor lite mat, men det bassenget de har til krokodillene/nilkrokodillene på Akvariet i Bergen er helt akseptable.
Lenke til kommentar

Hmm, jo. Men reptilparken var VELDIG liten altså. Så litt småskeptisk. Men den var veldig fin. Trodde seriøst den var utstoppa eller noe først, så jo ikke at den pusta eller noe :p Helt til den begynte å nikke litt med hodet.

Lenke til kommentar

Jeg har funnet ut noe viktig i livet mitt, festing = døve greier, jeg spikrer heller på hus/skrur på bil enn festing, er egentlig bare å finne seg en berte med samme prioriteringer, ta opp huslån og få 2-3 unger med en gang egentlig!

Edit; jeg trenger cola for at "festing" skal bli artig, og når det er sånn er det liksågreit og la vær?

synes nå jeg ivertfall.

Endret av Primer4
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Den svære iguanaen jeg posta, og alligatoren. Og slangene og da, men det gjør jo ikke så mye ut av seg. Også var det søte små apekatter der og.

Hele konseptet med dyreparker er ganske trist.

Lenke til kommentar

Hele konseptet med dyreparker er ganske trist.

Hva faen har vi mennesker med og sperre inne dyr egentlig, bare for at andre mennesker skal kunne se nærmere på dem, hva faen i helvette er det for en logikk egentlig vi har jo fucking animal planet HD for faen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...