felicity Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Du var jo så glad tidligere idag, hva skjedde? Huff, du må ikke spørre. Utfallet ble i alle fall at depresjonen nå prøver å ta livet av meg. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 (endret) Settings; Ergo, dårlig døgnrytme. Ekstremt dårlig. Endret 3. august 2012 av Quote Lenke til kommentar
settings Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Jøss, Vida, for en vakker avatar. Jo, takk! Ganske fornøyd med den selv. Flink til å lese mellom linjene?en død spurv? faktisk er den kul, men du er ikke tilgitt for å ha bytta avatar. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 denne må man jo bli i bedre humør av Lenke til kommentar
felicity Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Depresjon er litt som kreft. Du slutter ikke å ha kreft fordi du finner en morsom youtube-video. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Depresjon er litt som kreft. Du slutter ikke å ha kreft fordi du finner en morsom youtube-video. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Den var søt! Får faen ikke sove. Dumme meg som aldri er trøtt når jeg må sove. Kan noen denge meg så jeg slokner? Lenke til kommentar
felicity Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Kan noen denge meg så jeg dør? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Nei, jeg kan klaske deg i trynet og ta deg med rundt og vise deg at det egentlig er ganske fint å leve, selv om det ser jævlig mørkt ut av og til. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 I løpet av snart seksten år har jeg ikke én gang tenkt at det "egentlig er ganske fint å leve". Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Fordi du er alt for ung. Det tok litt tid før jeg innså det og. Du har alt foran deg. Hvis ting er så bedritent så har du ingenting å tape. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Vent og se om du sier det samme om 60 år. Lenke til kommentar
settings Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Vent og se om du sier det samme om 60 år. Vida, du får bevise poenget med å leve i 60 år til, fpr og så si "Var det ikke det jeg sa?" 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Fordi du er alt for ung. Det tok litt tid før jeg innså det og. Du har alt foran deg. Hvis ting er så bedritent så har du ingenting å tape. Skulle ikke du sove?Her underholder jeg broren din så godt jeg kan så du kan legge deg, men legge deg gjør du ikke. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Åh, Omegle er så gøy midt på natten. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Spørsmålet er ikke: "Hva er poenget med å leve?" Spørsmålet er: "Hva er poenget med å ikke leve?" Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Gled deg til du blir eldre & mer blasert, Selv om man fortsatt er deprimert mister tankemønstre mye av kraften når man har gått igjennom dem mange nok tusen ganger Syntes selv alt opplevdes mer ekstremt i 15-17 årsalderen Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 (endret) Spørsmålet er ikke: "Hva er poenget med å leve?" Spørsmålet er: "Hva er poenget med å ikke leve?" Å være eller ikke være.Det er spørsmålet. For hva er edel ferd? Å tåle dette regn av sten og piler en bitter skjebne sender mot oss, Eller å trekke sverdet mot et hav av sorger, og gjøre slutt på dem? Å dø, å sove. Ja, bare dét, og se at søvnen slukker all hjertekval, de tusen plager kjødet er arving til. Hvor inderlig man higer mot denne slutt: Å dø, å sove. Sove, og kanskje drømme? Ja, se der er låsen! Hva vil vi drømme om i dødens søvn når vi har kastet disse støvets lenker? Den tanken stanser oss og det er den som gjør elendighetens liv så langt. Edit: Fritt sitert etter hukommelsen Endret 3. august 2012 av Daskemannen Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Who cares if we get fat? I'll drink to that! Det der er ikke Weird Al. Men Youtube sier det er det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg