Bruker-33331 Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Hva er det? Jeg gidder ikke sjekke det selv. Så jeg hadde satt pris på en forklaring. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Who cares if we get fat? I'll drink to that! Det der er ikke Weird Al. Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Tvilsomt. Skjønte vel egentlig det. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 DE forventningene, også viser det seg altså at Capri-Sonne ikke er mer fancy enn fuckings appelsinjuice i en fuckings pose i en FUCKINGS MISLYKKET VERDEN?! Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 DE forventningene, også viser det seg altså at Capri-Sonne ikke er mer fancy enn fuckings appelsinjuice i en fuckings pose i en FUCKINGS MISLYKKET VERDEN?! Såså, Capri-sonne med jordbær smaker bedre, men jeg ble også ganske skuffet da jeg drakk det for første gang. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 DE forventningene, også viser det seg altså at Capri-Sonne ikke er mer fancy enn fuckings appelsinjuice i en fuckings pose i en FUCKINGS MISLYKKET VERDEN?! Ååååå det er så digg! Appelsinjuice i pose er genialt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Jeg må innrømme at Batman skuffet meg. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Er det forresten INGEN som skal si at avataren min er fryktelig vakker? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Capri-sonne er jo bare kunstig sukkerlake for unger, foretrekker appelsinjuicen min ferskpresset og i glass takk. Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Er det forresten INGEN som skal si at avataren min er fryktelig vakker? Evig søndag? Jeg må innrømme at Batman skuffet meg. Hvorfor? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Er det forresten INGEN som skal si at avataren min er fryktelig vakker? Egentlig ikke. Er ikke særlig glad i døde småfugler. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Er det forresten INGEN som skal si at avataren min er fryktelig vakker? Skal vurderes når du kommenterer deep dish te37 felgen jeg har som avatar. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Scientists Say U.S. May Have Discovered Previously Unknown Level Of Not Caring About Syria Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Skal vurderes når du kommenterer deep dish te37 felgen jeg har som avatar. Hvorfor har du valgt en felge som avatar? Føler du at det representerer deg? Føler du at deep dish te37 felgen viser folket i verdenen hvordan du ønsker å fremstå? Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Hvorfor har du valgt en felge som avatar? Føler du at det representerer deg? Føler du at deep dish te37 felgen viser folket i verdenen hvordan du ønsker å fremstå? Generelt spørsmål, ønsker du å fremstå som en trist pokémon? Lenke til kommentar
felicity Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Verdt å lese? Selvfølgelig. Har forhåndsbestilt. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 felge En felge her og en felge der... Nei nå fikk jeg lyst til å dra i militæret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg