Iverfar Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Mange som liker nattetimene, ser jeg, hva skjer på senkvleden? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Hoho, jeg først oppe idag igjen Lenke til kommentar
j-- Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 God morgen, folks. NP: Dune - 80 Years Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 God morgen! idag er det tur dag, men ikke faen om jeg skal på tur. *syk* Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 God morgen! idag er det tur dag, men ikke faen om jeg skal på tur. *syk* Idag er det ski dag, men Ustedalen eier ikke ski. Derfor er det skulking etter de to første timene (religionsprosjekt). Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Vi skal på tur langt oppi den indreste granskau. en time å gå.. Neitakk. Og det i snø opp til kneet og uten ski.. Lenke til kommentar
edge Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Svar på gårsdagens skjeggdiskusjon: Er ikke disse barske, så vet ikke jeg Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Me wants Morn btw, jeg vekker meg selv med litt musikk Lenke til kommentar
chokke Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Morn. Etter å ha dundra løs på vekkerklokka i snart to timer så har jeg endelig klart å stå opp. VÅkne til en skurrete P4 er ikke akkurat The one to rule them all, for å si det sånn. Måtte da også overføre et par sanger til mp3-spillern, derav aktivitet på diskusjon.no Lenke til kommentar
j-- Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Svar på gårsdagens skjeggdiskusjon: *skada bilde av eldre menn i stygge kostymer* Er ikke disse barske, så vet ikke jeg Jeg.. tror ikke du vet Lenke til kommentar
Nie Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Kostymene var tøffe jo! x) Og. Er det lov å bli litt sånn skeptisk når læreren man har hatt hele året forteller at hun netopp har vært på kurs og lært seg å sette karakterer? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Kostymene var tøffe jo! x) Og. Er det lov å bli litt sånn skeptisk når læreren man har hatt hele året forteller at hun netopp har vært på kurs og lært seg å sette karakterer? Nei. Det er allment kjent at lærere er idioter inntil det motsatte er bevist, noe som tar et par år. No offence til lærere her inne, eller, jo. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Jeg er oppe i to lærere som har bevist at de ikke er idioter, tror jeg. Det skumle er jo at en av dem er hun som nettopp fortalte at hun hadde lært å sette seg karakterer. x) Lenke til kommentar
chokke Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Jeg er oppe i to lærere som har bevist at de ikke er idioter, tror jeg. Det skumle er jo at en av dem er hun som nettopp fortalte at hun hadde lært å sette seg karakterer. x) Vel, eneste lærerne jeg har noe til overs for er fysikk-/mattelæreren og religionslæreren (ikke at jeg gjør det noe bra i faget, men bra lærer ). Resten er så som så. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Er vel ofte slik. "Så som så" lærere er greie nok, det er når mareritt-lærerene kommer man klikker vinkel og får lyst til å herme etter enkelte ikke så pent omtalte elever i USA. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) Sant nok. Men fy satan. Bad-hair-days, kan brenne i helvete. Ligner en gjøk her. Pøh. Noen andre med en dårlig morgen? Da løper jeg til bussen. Endret 12. mars 2008 av chokke Lenke til kommentar
Nie Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Jeg tror hodet mitt kan vaske gulv i dag. Og jeg har ikke gjort det med vilje engang. Slå den du! =D Ikke gadd jeg sminke meg heller. Helvete. Stakkar folk som sitter rundt meg. *f9z* Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Men fy satan. Bad-hair-days, kan brenne i helvete. Ligner en gjøk her. Pøh.Noen andre med en dårlig morgen? Hver dag er bad hairday Ellers er jeg i storform, god morgen med kaffe, farris, kjeks og musikk =) Lenke til kommentar
Nie Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 I mitt hode har Pepsi rødt hår. Sånn som på avataren. Tho. Ikke fullt så hårete. </funfact> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg