Heddy Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Giftige slanger? Skal du prøve å bli bitt av en slange? Gratulerer med dagen Danke Lenke til kommentar
settings Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 hva skal jeg kalle min nye rom-kamerat? han er brun, kroppen er ca 2 cm lang og han mangler ene bakbeinet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Jeg sjekket og det viser seg at jeg tok feil. De har "bare" kveleslanger. hva skal jeg kalle min nye rom-kamerat? han er brun, kroppen er ca 2 cm lang og han mangler ene bakbeinet. Bernt Kåre den Tredje Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 hva skal jeg kalle min nye rom-kamerat? han er brun, kroppen er ca 2 cm lang og han mangler ene bakbeinet. Kåre-Fritjof! Lenke til kommentar
settings Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 bernt kåre-fritjof den tredje it is. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 er putekrig svaret på alt Anfall? Ja? Hedvig; hvordan kan du avstå dette tilbudet? Jeg er dypt skuffet. Jeg lover å ta deg med på akvariet etterpå. Du kan til og med få is. Lenke til kommentar
Kakkki Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Is hadde vært godt nå, jeg er varm Lenke til kommentar
settings Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 (endret) er putekrig svaret på alt Anfall? Ja? Hedvig; hvordan kan du avstå dette tilbudet? Jeg er dypt skuffet. Jeg lover å ta deg med på akvariet etterpå. Du kan til og med få is. så putekrig er hva 42 betyr? Da har det endelig blitt løst da. bernt kåre-fritjof den tredje har slått seg til ro mitt på gulvet nå. Endret 1. august 2012 av settings Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Jepp, putekrig=42. Lenke til kommentar
settings Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 bernt kåre-fritjof den tredje han er ikke veldig fotogen. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Hedvig; hvordan kan du avstå dette tilbudet? Jeg er dypt skuffet. Jeg lover å ta deg med på akvariet etterpå. Du kan til og med få is. Hmm... Kan du lage sodd? Lenke til kommentar
settings Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 hva er forskjellen på sodd og lapskaus? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 bernt kåre-fritjof den tredje han er ikke veldig fotogen. Nå ble jeg sulten hva er forskjellen på sodd og lapskaus? Sodd er mere som suppe. Og inneholder bare ekle ting Lenke til kommentar
felicity Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=wlMcJFVrl7I#! Melder meg ut av menneskeheten. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 hva er forskjellen på sodd og lapskaus? At det er to helt forskjellige ting. Sodd inneholder små kjøttboller, kjøtterninger, potet og eventuelt gulrot i en salt, klar kraft. En type suppe. De små hermetikkboksene med sodd smaker ikke som sodd (men de smaker godt), og inneholder blant annet løk og kålrabi, som bare blir feil. Sodd er mere som suppe. Og inneholder bare ekle ting Kjøtt, potet og gulrot er ikke ekkelt Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 I'm bored. Hva skjer? Lenke til kommentar
felicity Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 I'm bored. Hva skjer? Er øynene dine seriøst så blå? Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 I'm bored. Hva skjer? Er øynene dine seriøst så blå? Nei. Har brukt blåfargeforsterkende filter. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 I has been summoned. Sap? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 SAP Netweaver GUI for Windows 720 Final Release. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg