Heddy Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Gratulere med ding. Takk Jeg er så frista til å si takk til folk som kommenterer på face, men det er kanskje litt teit å sitte på facern natt til sin egen bursdag. Siden jeg må virke "kul" får jeg vente litt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 (endret) Takk Jeg er så frista til å si takk til folk som kommenterer på face, men det er kanskje litt teit å sitte på facern natt til sin egen bursdag. Siden jeg må virke "kul" får jeg vente litt. Du har ferie. Du kan sitte på nettet til klokka 6 i morra tidlig om du vil uten at folk reagerer. Endret 1. august 2012 av Daskemannen Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Kan man ikke det uansett når man studerer? Og grattis søta. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Du har ferie. Du kan sitte på nettet til klokka 6 i morra tidlig om du vil uten at folk reagerer. Sant nok. Men egentlig burde jeg jo være ute med folk og feire. Men det har jeg utsatt til jeg reiser opp til Trondheim igjen Herregud, 22 er liksom sånn voksenalder. Huff. Kan man ikke det uansett når man studerer? Og grattis søta. Takk kjekken Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Gratulerer emd dagen, Hedvig Lenke til kommentar
felicity Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 (endret) ... Gratulerer, forresten. Alle gode ønsker og sånt. Endret 1. august 2012 av Vida Lenke til kommentar
settings Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Da sender jeg en klem som forhåpentligvis går igjenom antivirusen din. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Å, så koselig det er å være her når man fyller år Takktakk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Sant nok. Men egentlig burde jeg jo være ute med folk og feire. Men det har jeg utsatt til jeg reiser opp til Trondheim igjen Feil. Du burde komme her og ha putekrig. Det er min gave til deg. Alt er klart! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Feil. Du burde komme her og ha putekrig. Det er min gave til deg. Alt er klart! Jamen, jeg skal feire med å spise sodd og dra til Reptilparken! Jeg vil kose med slanger! Ordentlige slanger, ikke tenke-koffert-slanger. Lenke til kommentar
settings Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 er putekrig svaret på alt Anfall? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Jamen, jeg skal feire med å spise sodd og dra til Reptilparken! Jeg vil kose med slanger! Ordentlige slanger, ikke tenke-koffert-slanger. De har slanger på Akvariet i Bergen også. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Men har de søte små apekatter der og? Lenke til kommentar
felicity Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 De har slanger på Akvariet i Bergen også. Giftige slanger? Lenke til kommentar
settings Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 jeg har en gresshoppe/ siris på rommet, ikke helt sikker på hvor men gjetter ca to meter bak og en til ventre. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 (endret) Nei. Herregud. Faen. Jeg er psykotisk. Endret 1. august 2012 av Vida Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg