Sexylubb1 Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Ok. De har vorspiel på balkongen 3 meter fra mitt soveromsvindu og de prater og ler veldig høyt. På en hverdag. Når de har naboer som skal stå opp kl 6. Jeg synes det er ganske unødvendig. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Ok. De har vorspiel på balkongen 3 meter fra mitt soveromsvindu og de prater og ler veldig høyt. På en hverdag. Når de har naboer som skal stå opp kl 6. Jeg synes det er ganske unødvendig. De har vel ferie? du kan jo ringe politi/kjefte på de. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 De har vel ferie? du kan jo ringe politi/kjefte på de. Bør vel varsle naboene om fest/vorspiel selv om det er ferie. Standard folkeskikk. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 De bør vente til freddan. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Gjett hva jeg gjorde akkurat da? Tok en stor kjæft med iste, så hostet jeg det ut over hele skjermen/tastaturet/overalt Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Enig, normal folkeskikk tillsir vel at det skal være innestemme etter klokka elve. Ute på altan som gjør det ekstra lytt er enda frekkere, men deg gjør jo det lettere for sexylubb og be de gå inn/roe ned. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Jeg gjorde det med øl på julebord, men det var ikke skjermen, det var ansiktet til han som satt ovenfor meg ved bordet. Heldigvis var han dritings så han bare tørka seg i fjeset og skravla videre med sidemannen. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Haha! Kanskje litt verre, ja. Fikk vasket skjermen da. Er en stund siden det. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Hvor får jeg tak i "trygt" utstyr til selvskading? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 http://www.cane-iac.com/ Have fun. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 I Eventyrland. Rett til høyre for ufarlige mordvåpen. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 I Eventyrland. Rett til høyre for ufarlige mordvåpen. Jeg lo. Men seriøst. Noe som medbringer lavere risiko for infeksjon enn en ordinær kjøkkenkniv, bare. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 http://www.cane-iac.com/ Have fun. Du kunne lenket henne til extremerestraints eller stockroom da. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Jeg googlet bare jeg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Men seriøst. Noe som medbringer lavere risiko for infeksjon enn en ordinær kjøkkenkniv, bare. Hvis du insisterer på å kutte deg så kok det du skal bruke i noen minutter før du bruker det. Da er det sterilt. Skyll såret godt med steril saltvannsoppløsning etterpå. Det får du kjøpt på apoteket. Eller du kan lage det selv ved å koke opp vann og tilsette 1/4 teskje salt (uten jod, gjerne havsalt) per 2,5dl vann. Legg så sterile kompress på og surr bandasje rundt.Ikke bruk skalpell eller barberblad til å kutte med. Det er alt for enkelt å kutte for dypt med så skarp redskap. 2 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Ikke bruk skalpell Tusen takk! Hvor får jeg tak i skalpell? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Og du tror jeg kommer til å hjelpe deg med det? Du er godtroende, du. Jeg skrev det jeg gjorde fordi jeg ikke kan stoppe deg fra å kutte deg, men jeg kan i det minste gi deg råd som minsker faren for infeksjoner. Jeg kommer ikke på noen måte til å hjelpe deg med å gjøre det. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Om du ikke vet hvor du klarer å finne ut hvor man får tak i skalpell fortjener du ikke å få vite det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg