Bytex Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 (endret) Fordi de selger det som "modern PC 500000 zsloty" i Polen, smurf. Du har ikke vært "snill" og hjulpet dem med å få en hjemmePC. Du har gitt dem noe som kommer til å selges som tyvegods til intetanende polakker. Det er grunnen til at elkjøp sine el. dropoff points er kameraovervåket og ikke lov å "stjele" ting folk har satt fra seg der. Gammel elektronikkdrit skal ikke plukkes opp, vaskes, og selges på bruktmarkedet som nytt. En kompis satte fra seg noe møbler utenfor blokka engang, det tok 3 timer så kom en flokk øst-europere og lasta det på en henger og kjørte det bort. Endret 1. august 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Sikker på at de ikke tar ut edelmetallene selv da, og dumper resten? Det er vel kanskje noen gram metall av verdi i hver PC? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 En klient av mamma har blitt syk og trenger noen som kan passe hunden til i morgen. Alle sammen må krysse fingrene sine for at familien hans ikke kan, for da er det jeg som får ansvaret! KRYSSKRYSSKRYSS Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Jammen hallo jente. Ring ham med en gang! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 (endret) Hæ? Meg? Jeg kjenner ham ikke, kan ikke ringe Endret 1. august 2012 av HedvigR Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Ring og si du vil passe bikkja? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Ring og si du vil passe bikkja? Jamen, jeg kjenner ham ikke. Han vet allerede at hunden kan være hos meg og mamma hvis søstra hans ikke kan passe den. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Ååå håper den kommer hit, den er visst kjempesøt Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Savne bikkjå mi eg :\ Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Savne bikkjå mi eg :\ Ååå Hunder er så nydelige. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Ja, men leieboer gir pluss i kassa. Sukk. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Jeg er mer kattemenneske lurer på hva for noe mumbojumbo jeg har fått i kebaben nå.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Sannsynligvis diverse katterester. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Jeg forstår ikke hvorfor tråden min er stengt. </3 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1450293 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Fordi alle trenger ikke sin egen tråd der det postes det samme som i DNFK Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 (endret) Fordi forumledelsen har fått råd fra Nasjonalt senter for selvmordsforskning og -forebygging (NSSF) om at det er den beste måten å håndtere slike tråder på. Endret 1. august 2012 av Daskemannen Lenke til kommentar
felicity Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Fordi alle trenger ikke sin egen tråd der det postes det samme som i DNFK Da jeg skrev om dette i DNFK ba flere av dere meg om å opprette en egen tråd for temaet. Fordi forumledelsen har fått råd fra Nasjonalt senter for selvmordsforskning og -forebygging (NSSF) om at det er den beste måten å håndtere slike tråder på. Tråden var ikke opprettet fra et suicidalt utgangspunkt, men et utgangspunkt av nysgjerrighet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg