Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Se på det slik. Du er en vinner, omringet av tapere. Er jo en perfekt situasjon for deg å vise at du er best og at de suger?

JEG VIL IKKE VÆRE BEDRE ENN ALLE ANDRE, JEG VIL VÆRE SAMMEN MED MENNESKER PÅ MITT EGET NIVÅ, BÅDE AKADEMISK OG SOSIALT SETT.

Lenke til kommentar

JEG VIL IKKE VÆRE BEDRE ENN ALLE ANDRE, JEG VIL VÆRE SAMMEN MED MENNESKER PÅ MITT EGET NIVÅ, BÅDE AKADEMISK OG SOSIALT SETT.

Capslocks hjelper poenget ditt. :tease:

Du kan begynne på privatskole. Det vil nok hjelpe. Alternativt kan du lære deg å forholde deg til mennesker som er dummere enn deg, siden dette er noe du kommer til å gjøre resten av livet ditt.

Lenke til kommentar

Glemte helt ut å takke for gratulasjonene! Takk, alle! :wee:

Jeg gratulererte deg aldri.

Disse er til deg( <3 ):

bzTmn.jpg

Jeg er, tro det eller ei, faktisk ganske koselig i virkeligheten.

Jeg hadde dratt på fylle med deg.

trenger ikke å være taper selv om man er homo..

YOU DONT HAVE TO BE GAY TO MAKE A FRIEND FEEL OKAY

Lenke til kommentar

Polakker er visst desperate etter PC-utstyr og slikt i Sandnes. Var på ei såkalt "byttebu" og dumpa en 12 år gammel P2 med 256 MB SDRAM, CD-brenner, floppy og et gammelt GF4-kort. Hadde ikke før satt fra oss den og en 17" CRT-skjerm + 15 år gammel HP-printer, før en polakk kom opp til oss og spurte om han kunne ta den med seg. Vi sa at den var gammel og ikke hadde harddisk, men han brydde seg ikke så mye om det, så han fikk den. Det eneste sure var at jeg ikke fikk ta med meg en eneste bok derfra, da pappa mente jeg hadde nok.

Oh well, nå har vi spist gode pølser fra Idsøe (en lokal pølsemaker) og drukket godt øl, og om en time skal vi på byen og feire bursdagen hans. Woop woop!

/blogg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...