Need44speed Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 trenger ikke å være taper selv om man er homo.. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 trenger ikke å være taper selv om man er homo.. Hun sa ikke homsen var taper. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Slimda sa det. men så var kanskje posten hans ironisk Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Flytt til Oslo så slipper du de. Oslo har bare kule mennesker. Kule mennesker som ABB og Mullah Krekar. Slimda sa det. Det er vel heller du som velger å tolke det slik. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Se på det slik. Du er en vinner, omringet av tapere. Er jo en perfekt situasjon for deg å vise at du er best og at de suger? JEG VIL IKKE VÆRE BEDRE ENN ALLE ANDRE, JEG VIL VÆRE SAMMEN MED MENNESKER PÅ MITT EGET NIVÅ, BÅDE AKADEMISK OG SOSIALT SETT. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Kanskje du kan gi dem en ny sjanse? Folk forandrer seg jo gjerne en del i den alderen. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Kanskje du kan gi dem en ny sjanse? Folk forandrer seg jo gjerne en del i den alderen. Jeg ringer skolen og sier fra meg plassen i dette øyeblikk. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Haha. Dette må du utbrodere. Fortell mer. Jeg er, tro det eller ei, faktisk ganske koselig i virkeligheten. Handlingsforløpet egner seg heller dårlig for offentligheten. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 JEG VIL IKKE VÆRE BEDRE ENN ALLE ANDRE, JEG VIL VÆRE SAMMEN MED MENNESKER PÅ MITT EGET NIVÅ, BÅDE AKADEMISK OG SOSIALT SETT. Capslocks hjelper poenget ditt. Du kan begynne på privatskole. Det vil nok hjelpe. Alternativt kan du lære deg å forholde deg til mennesker som er dummere enn deg, siden dette er noe du kommer til å gjøre resten av livet ditt. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Man må bare elske besteforeldre som gir deg piller de ikke bruker. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Glemte helt ut å takke for gratulasjonene! Takk, alle! Jeg gratulererte deg aldri. Disse er til deg( <3 ): Jeg er, tro det eller ei, faktisk ganske koselig i virkeligheten. Jeg hadde dratt på fylle med deg. trenger ikke å være taper selv om man er homo.. YOU DONT HAVE TO BE GAY TO MAKE A FRIEND FEEL OKAY Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Setter pris på at Daskemann har omsorg for manerene mine. Noen må jo ha det. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 ahhah wtf http://www.qxl.no/pris/mynter-sedler/mynter-norske-fra-1920/10-kroner/2012-10-kroner/v/an684256302/ Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Mint condition for samlere kanskje? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Er vel ikke vanskelig å få "mint condition" mynter fra 2012? Bare å kjøpe en rull i banken, liksom.. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 (endret) Hva om man bare vil ha en da??!! (Ja jeg vet man kan bruke resten) Endret 1. august 2012 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Da kjøper de den vel ikke for 16 kroner på finn.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Polakker er visst desperate etter PC-utstyr og slikt i Sandnes. Var på ei såkalt "byttebu" og dumpa en 12 år gammel P2 med 256 MB SDRAM, CD-brenner, floppy og et gammelt GF4-kort. Hadde ikke før satt fra oss den og en 17" CRT-skjerm + 15 år gammel HP-printer, før en polakk kom opp til oss og spurte om han kunne ta den med seg. Vi sa at den var gammel og ikke hadde harddisk, men han brydde seg ikke så mye om det, så han fikk den. Det eneste sure var at jeg ikke fikk ta med meg en eneste bok derfra, da pappa mente jeg hadde nok. Oh well, nå har vi spist gode pølser fra Idsøe (en lokal pølsemaker) og drukket godt øl, og om en time skal vi på byen og feire bursdagen hans. Woop woop! /blogg Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Jeg er vel en av de få som fortsatt liker Smurfen sine små bloggposter/merkelige historier her i kafeen. Keep them coming! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg