Bytex Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) Forrige uke jobba jeg nattskift, altså masse dødtid her..denne uka er det kveldsskift og da legger jeg meg ikke før i 3-4 på natta så jeg kan sove frem til et par timer før jobb igjen. Endret 12. mars 2008 av Bytex Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Tror han heller blir kvalm hvis han skal spise de så fort. xPHele moroa er jo at han dermed får et umulig valg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Dere som sitter her natt etter natt, ingen studier eller jobb? Studiene er ferdig for semesteret (ikke at det har så mye å si, jeg møtte sjelden opp til forelesningene, etter hva jeg har hørt, var det stort sett dårlig oppmøte på de. På det verste var det 2 av 40 som hadde møtt opp ) og praksisen er slack. Bare møte opp på skolen litt utpå dagen for et og annet møte, blir mer styr etter påske, da skal vi begynne å filme. Gleder meg som en unge. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 En stappmett kjæreste er kanskje ikke helt det jeg er ute etter nei. Jeg får bare ikke sove som vanlig. Går 3 året på allmenn. Hva er det du går på da Datasmurf? Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Endelig føles det som vår/sommer. Vi har skrudd tiden en time fram så vi får lengre kvelder. Gleder meg ekstremt til sommer i Norge. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 CK, jeg går Multimedieteknologi ved Høgskolen i Nord-Trøndelag. Har ikke vært borti noe så slack siden VK2 IKT da vi satt og spilte eller hang i byen mens læreren surfa pr0n Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Hvordan er IKT på vgs, bra? Jeg får bare ikke sove som vanlig. Går 3 året på allmenn. Fana vgs? Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 CK, jeg går Multimedieteknologi ved Høgskolen i Nord-Trøndelag.Har ikke vært borti noe så slack siden VK2 IKT da vi satt og spilte eller hang i byen mens læreren surfa pr0n Det er jo yrkesfag VKII generelt. Går VKII serviceelektronikk nå, og jeg kjenner meg såpass igjen at jeg må le. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Ikke det jeg erfarte. Lære PHP ved at læreren står og simultanoversetter direkte fra PHP-bibelen på engelsk mens han står vendt mot tavla og skriver den full 2-3 ganger og så forventer at vi har fulgt med og fått med oss alt og er klar for en test i det dagen derpå. Så vidt jeg husker, fikk vi ikke bruke PCene da vi skulle lære oss PHP, da vi enkelt kunne jukse. Gikk i papir og penn / blyant. Har tatt min andel prøver i html og slikt på papir også. Det er utrolig slitsomt å gjøre det manuelt / for hånd / på papir i forhold til å fyre opp notepad og bare sette seg ned og la fingra leke over tastaturet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Nei vet dere hva? Jeg kaseter i nn håndkleet og finner puta jeg. Snakkes ppl. Kjør forsiktig og ikke gjør noe jeg ville gjort. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Er det ikke det som kalles "ansvar for egen læring" da? Man kan jo ikke sutre og klage hvis man stryker på eksamener hvis man bare har sittet og slacka og ikke gjort en dritt hele skoleåret..skylde på lærern blir litt for enkelt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Jo, det er det. Og jeg vet det var min egen feil at jeg strøyk på fagprøven, men de siste månedene mens jeg gikk inn for å lære meg om servere og linux og slikt, var jeg så utbrent at det nytta ikke, hadde ca jernteppe på fremføringa og alt gikk til helvete. Lenke til kommentar
Wayfirth Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Jeg må ha meg ny pc snart.. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Hvordan er IKT på vgs, bra? Jeg får bare ikke sove som vanlig. Går 3 året på allmenn. Fana vgs? Nope. Sentrum Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Det er noe fundamentalt galt med denne GIF'en. Men dog, hypnotiserende. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Syntes det var søtt jeg Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) Ja, et lite innslag av kjærlighet i en ellers hard og barsk bokserverden. Eller bare et ironisk svar på tiltale fra boksern uten hår. Endret 12. mars 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Lurer på om det hadde vært noe å skaffe seg jobb som løpegutt for mafiaen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg