Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Da er jeg offisielt forelsket.

http://wrenchmonkees.com/CB01.html

Sorry, Anfall.

Synes cafe-racere begynner bli played out.

Edit:

Gjennomførte? veldig, men ser liksom ikke poenget, vil du ha retrosykkel?, kjøp en gammel sykkel, vil du ha en sykkel som ser ut som en gammeldags custom cafe-racer?, bygg om en gammel sykkel og trim han sånn som de gjorde i gamledager.

Vil du ha en komfortabel/kjapp sykkel?, kjøp ny sykkel og ikke gi han dårligere kjøreegenskaper samtidig som du gjør han kjappere og mer ukomfortabel.

Endret av Mr. Primera
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er du hjertelig velkommen til å synes, men jeg har villet ha en Honda CB siden jeg var gammel nok til å vite hva det var. Og denne var ikke akkurat blant de styggeste for å si det sånn.

Etter og ha sett litt hva folk gjør med gamle cb'er er jeg enig i at den var nydelig dog noe for spesiell for min del, y u så mye vinkel på gaffel samtidig som man er mer framoverbøyd, må være finurlig og kjøre med.

Her er skrekk-eksempelet på cafe-racer for min del, denne karen kunne heller kjøpt seg en nyere r sykkel/streetfighter.

honda_cb750_cafe-racer_joker-machine.jpg

Kunne tenkt meg en retro vespa.

Er ikke retro vespa litt played out?, Hadde jeg bodd i by hadde jeg gått for hvordan som helst gammel tempo trampert, helst med sachs motor, Får de mye billigere enn vespaer, like lettkjørte som en damesykkel, får du problemer kan du bare sykle den hjem, plass til handleposte mellom beina, grei deletilgang.

bikepics-335632-full.jpg

Kjapp nedpussing og spraylakkjobb (i valgt farge) samt litt smergel og stålbørstejobbing på chrommen så hadde den der for eks. blitt fin som ny.

Endret av Mr. Primera
Lenke til kommentar

Det er du hjertelig velkommen til å synes, men jeg har villet ha en Honda CB siden jeg var gammel nok til å vite hva det var. Og denne var ikke akkurat blant de styggeste for å si det sånn.

Etter og ha sett litt hva folk gjør med gamle cb'er er jeg enig i at den var nydelig dog noe for spesiell for min del, y u så mye vinkel på gaffel samtidig som man er mer framoverbøyd, må være finurlig og kjøre med.

Her er skrekk-eksempelet på cafe-racer for min del, denne karen kunne heller kjøpt seg en nyere r sykkel/streetfighter.

honda_cb750_cafe-racer_joker-machine.jpg

Kunne tenkt meg en retro vespa.

Er ikke retro vespa litt played out?, Hadde jeg bodd i by hadde jeg gått for hvordan som helst gammel tempo trampert, helst med sachs motor, Får de mye billigere enn tempoer, like lettkjørte som en damesykkel, får du problemer kan du bare sykle den hjem, plass til handleposte mellom beina, grei deletilgang.

bikepics-335632-full.jpg

Kjapp nedpussing og spraylakkjobb (i valgt farge) samt litt smergel og stålbørstejobbing på chrommen så hadde den der for eks. blitt fin som ny.

lov å kjøre slik uten lappen?

Lenke til kommentar

Husker naboen hadde en gammel Tempo Panther han kjoerte rundt i gata da vi var smaa. Han proevde stadig vekk aa trikse med den, til stor latter fra oss andre, og en av de gamle kara paa jobben, har flere Tempoer, Sachser og andre godsaker fra gamledaga. Samt en gammel Vespa, men den staar stort sett og stoever ned i garasjen. Har tilbudt meg aa ta bedre vare paa den enn han, men jeg har ikke plass til den. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...