Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Foreldrene mine stolte fjellstøtt på meg helt til en "overnatting" i 9. klasse endte opp på verandaen hos kompisen, og alle naboene så jeg hang over rekkverket og spøy som en gris. De ringte såklart foreldrene mine. Var litt sure miner når jeg kom diltende hjem dagen etter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mamma har alltid stolt på meg, og gitt meg lov til å gjøre hva som helst. Førte til at jeg ikke har hatt noen grunn til å gjøre opprør, og derfor vært ganske prektig englebarn :/ Faens hardt liv altså.

Lenke til kommentar

Mamma har alltid stolt på meg, og gitt meg lov til å gjøre hva som helst. Førte til at jeg ikke har hatt noen grunn til å gjøre opprør, og derfor vært ganske prektig englebarn :/ Faens hardt liv altså.

Minner jævlig mye om meg. "Om du skal drikke så ikke drikk hjemmebrent fra folk du ikke kjenner da. Da kan jeg heller kjøpe til deg." Ikke noe gøy å gjøre opprør mot slikt liksom.

Lenke til kommentar

Litt rart å tenke på at jeg hadde min "verste" festerperiode fra jeg var 12-16. Da var det hjemmebrentfester og prosjektilspying omtrent hver helg. Når jeg flytta for meg selv på videregående stoppet det opp, når jeg ble 18 gadd jeg heller ikke. Men sånn var bygdelivet på starten av 90-tallet.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Ikke noe gøy å gjøre opprør mot slikt liksom.

Nemlig :p Pluss at mamma har høy toleranse mot ting, hun vokste jo opp på nordtrønderske landsbygda. Så jeg kan nesten ikke gjøre noe ille som hun ikke selv har gjort. Og har heller ikke noe behov for å gjøre noe bare for å provosere frem en reaksjon. Heldigvis kanskje?

Lenke til kommentar

Jeg hadde også foreldre som var slik. Er glad for det. Dessverre finnes det jo kontrollfriker der ute. Eller kanskje Nopros er en fyr som ikke er til å stole på?

Jeg har aldri jugd til de ang. hvor jeg skal og hva jeg skal gjøre for eksempel. Så ser ingen grunn til at de ikke skal stole på meg hvert fall.

Endret av Nopros
Lenke til kommentar

Det er forresten på tide med ny jobbmusikk til uka som kommer. Noen forslag?

Kom igjen! Foreløpig har jeg musikk av Placebo, Belle & Sebastian, Tom Waits og Golden Smog. Stayere fra forrige uke er Danko Jones, Tallest Man og Saint-Saens.

Psychostick med klassikerne "This is not a song, it's a sandwich", "Because Boobs", "BEER!!!" og "Sadface ;"
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...