Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Still opp helt naken med en rød silkesløyfe rundt magen og en kurv med freia sjokolade egg. Så spør du i den mest uskyldige tonen du klarer: " Er det noe du vil ha fra påskeharen?" samtidig som du lett sutter på en finger eller leker litt med leppene dine og skraper forsiktig i bakken med det ene benet.

Lenke til kommentar

Jeg tror kanskje det er på tide at jeg tar meg en pause fra forumet noen dager. Men det er vanskelig, og jeg kommer til å kjede gørra ut av meg på jobb om jeg gjør det.. *slå tanken fra seg*

Det får vente til sommeren.

Edit: Nå er det natta for real. *prøve å sovne til Minor Majority - Reasons To Hang Around*

Endret av clvn
Lenke til kommentar
Still opp helt naken med en rød silkesløyfe rundt magen og en kurv med freia sjokolade egg. Så spør du i den mest uskyldige tonen du klarer: " Er det noe du vil ha fra påskeharen?" samtidig som du lett sutter på en finger eller leker litt med leppene dine og skraper forsiktig i bakken med det ene benet.

Eventuelt kan hun bruke

shop-bunny-costume.jpg

Lenke til kommentar
Er ikke bunnykostyme litt harry da?

Jo... Akkurat som nettingstrøper og sexy undertøy. Men det er faktisk en grunn til at det blir klisjeer. Det funker!

Eventuelt så kan du kjøpe fire pakker med sånne egg og legge i en kurv. Troppe opp naken/halvnaken og presentere han med det forslaget at om han klarer å spise alle på ti minutter så får han ti minutter der han kan gjøre akkurat det han vil.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Er ikke bunnykostyme litt harry da?

Jo... Akkurat som nettingstrøper og sexy undertøy. Men det er faktisk en grunn til at det blir klisjeer. Det funker!

Eventuelt så kan du kjøpe fire pakker med sånne egg og legge i en kurv. Troppe opp naken/halvnaken og presentere han med det forslaget at om han klarer å spise alle på ti minutter så får han ti minutter der han kan gjøre akkurat det han vil.

Tror han heller blir kvalm hvis han skal spise de så fort. xP

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...