Snublefot Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Vurderer en naken Kristina og en pakke med freia påskeegg. Han hadde gått vill. Jeg har det ultimate svaret som får alle gutter til å smelte: SVELG! Uff. Nei takk. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Vurderer en naken Kristina og en pakke med freia påskeegg. Han hadde gått vill.Jeg hadde vært solgt ved enten "naken" eller "Freia Påskeegg". I could go either way. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Vurderer en naken Kristina og en pakke med freia påskeegg. Han hadde gått vill. Ser for meg en festlig reaksjon som at han f.eks tar alle fire egga selv og spiser de opp før han legger merke til deg Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Det er vel noe han lett kunne ha funnet på å gjøre. Han er en kåt tulling men gud er han glad i sjokoladeegg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Still opp helt naken med en rød silkesløyfe rundt magen og en kurv med freia sjokolade egg. Så spør du i den mest uskyldige tonen du klarer: " Er det noe du vil ha fra påskeharen?" samtidig som du lett sutter på en finger eller leker litt med leppene dine og skraper forsiktig i bakken med det ene benet. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Ser for meg en festlig reaksjon som at han f.eks tar alle fire egga selv og spiser de opp før han legger merke til deg That's what I would do. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) Jeg tror kanskje det er på tide at jeg tar meg en pause fra forumet noen dager. Men det er vanskelig, og jeg kommer til å kjede gørra ut av meg på jobb om jeg gjør det.. *slå tanken fra seg* Det får vente til sommeren. Edit: Nå er det natta for real. *prøve å sovne til Minor Majority - Reasons To Hang Around* Endret 12. mars 2008 av clvn Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Still opp helt naken med en rød silkesløyfe rundt magen og en kurv med freia sjokolade egg. Så spør du i den mest uskyldige tonen du klarer: " Er det noe du vil ha fra påskeharen?" samtidig som du lett sutter på en finger eller leker litt med leppene dine og skraper forsiktig i bakken med det ene benet. Eventuelt kan hun bruke Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Eventuelt kan hun bruke http://www.lastnightoffreedom.co.uk/images...nny-costume.jpg Og hvor stor var sjansen for å skaffe det til i morra sa du? Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Er ikke bunnykostyme litt harry da? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Er ikke bunnykostyme litt harry da? That was the joke... Sarkasme over internettet fungerer fortsatt ikke. Kanskje ved neste update. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Er ikke bunnykostyme litt harry da? Jo... Akkurat som nettingstrøper og sexy undertøy. Men det er faktisk en grunn til at det blir klisjeer. Det funker! Eventuelt så kan du kjøpe fire pakker med sånne egg og legge i en kurv. Troppe opp naken/halvnaken og presentere han med det forslaget at om han klarer å spise alle på ti minutter så får han ti minutter der han kan gjøre akkurat det han vil. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Men han vet jo at han kan få gjøre det han vil selv om han ikke spiser ørten egg først..så da kan han jo bare si "neivel, da" og lese videre i bladet sitt..så står du der som en tulling og venter liksom. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Dere som sitter her natt etter natt, ingen studier eller jobb? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) Hva med dette? Surfingelite: Jo, studier. Derfor jeg sitter her. Endret 12. mars 2008 av Banjaluka Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Dere som sitter her natt etter natt, ingen studier eller jobb? dessverre ikke for øyeblikket. Hvilket kanskje er like greit i og med at jeg ikke får sove uansett Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Studier og diskusjon er en brukbar ting å gjøre samtidig. I'm bored. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Er ikke bunnykostyme litt harry da? Jo... Akkurat som nettingstrøper og sexy undertøy. Men det er faktisk en grunn til at det blir klisjeer. Det funker! Eventuelt så kan du kjøpe fire pakker med sånne egg og legge i en kurv. Troppe opp naken/halvnaken og presentere han med det forslaget at om han klarer å spise alle på ti minutter så får han ti minutter der han kan gjøre akkurat det han vil. Tror han heller blir kvalm hvis han skal spise de så fort. xP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg