Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Aner ikke, jeg har bygget opp en massiv "Mine Innlegg" som jeg kun bruker. Vet ikke hvilke underforumer trådene er på engang. Tror aldri jeg har browset kategoriene engang.

Heh, feltritt må være den snodigste OL-øvelsen jeg har sett. Karer med frakk og flosshatt som viser frem alle triksene de har lært hesten sin. Og dette får man medaljer i på lik linje med friidrett og svømming.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Saa lenge de ikke har med kulturaktiviteter lenger, og poledancing ikke er innfoert som egen OL-gren, saa er badminton det eneste som er verdt aa se paa.

Ikke for det, jeg saa basketkampen mellom USA og Frankrike, men det var ikke saa spennende, men det blir vel saann naar Frankrike spiller med engler, og om vi ser bort fra Bryant, James og Durant, saa var vel fire av de beste amerikanske spillerne ute med sykdom og diverse.

Basket var bedre i '92, i alle fall i mine oeyne, men jeg har jo ingen kredibilitet for meningene mine blant dere kids, saa jeg dropper bare denne artikkelen her. :)

Lenke til kommentar

Saa lenge de ikke har med kulturaktiviteter lenger, og poledancing ikke er innfoert som egen OL-gren, saa er badminton det eneste som er verdt aa se paa.

Hallo? Sportsgymnastikk, eller turning eller hva det nå heter? Smekre 14 til 18-åringer i tettsittende drakter som viser ekstrem smidighet! Og så må vi ikke glemme at denne sporten har vært med på å noe av det mest legendariske innen norsk kommentatorhistorie!

Lenke til kommentar

Du er sytten år, og fremdeles nødt til å "snike" deg ut?

Ja, dessverre er det sånn.

Det høres trasig ut. Jeg tror jeg snek meg ut en gang da jeg var 13. Fortalte det til mamma neste morgen, fikk høflig beskjed om å si ifra neste gang, og så var alt i orden.

Lenke til kommentar

Jeg hadde også foreldre som var slik. Er glad for det. Dessverre finnes det jo kontrollfriker der ute. Eller kanskje Nopros er en fyr som ikke er til å stole på?

Jeg får enkelt og greit tillit fordi min mor er klar over at jeg kan ta ansvar og passe på meg selv. Så jeg har det sånn sett ganske enkelt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...